رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

معلم کوچولو


یک سال تحصیلی دیگه هم گذشت...الان 5ساله که من با بچه ها کار میکنم...امسال از همیشه متفاوتتر بود...16دختر 7ساله...فاطمه زهرا،فاطمه زهرا،زهرا،زهرا،فاطمه،فاطمه،فاطمه،فاطمه،ستاره،حدیث،شادی،سحر،یگانه،مرضیه ودوقلوها نفیسه ونعیمه...

تنها من معلم اونها نبودم!بچه ها هم معلم من بودن وخیلی چیزا بهم یاد دادند...اتفاقی که روز آخر قبل از جشن الفبا افتاد خیلی جالب بود و خیلی بهش فکر کردم


به بچه ها گفته بودم هر شب قبل از خواب به تمام کارهایی که اون روز کردیم فکر میکنیم وکارهای خوب وبدمون می نویسیم برای کارهای خوب از خدا تشکر می کنیم و برای کارهای بد از خدا معذرت خواهی می کنیم وبه خدا وبه خودمون قول می دهیم که دیگه اون کار رو تکرار نکنیم


بعضی از بچه ها خیلی برای انجام این کار اشتیاق داشتند وهر روز دفترچه هاشون رو می آوردند وبهم نشون می دادند.

روز آخر یگانه دفترچه ش رو آورد وبهم نشون داد اما از اون همه صفحه ای که کارهای خوب وبدش رو نوشته بود فقط یه صفحه بود که شب قبل نوشته بود

ازش پرسیدم که بقیه صفحه ها کجا؟؟؟

گفت باطل شد!!!!

گفتم یعنی چی؟؟؟

گفت:مگه نگفتین اگه از خدا معذرت خواهی کنیم خدا مهربونه ومی بخشه!خوب من دیشب تو دلم از خدا معذرت خواهی کردم خدا هم منو بخشید !منم تمام صفحه های قبل رو پاره کرد ودیگه باطل شد

چند روزه تو فکر حرف یگانه هستم که به حرفی که من زدم خیلی خیلی بیشتر از خودم اعتقاد داره که کسی که از گناه توبه میکنه مثل کسی هست که گناه نکرده...


قل یاعبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لا تقنطو من رحمت الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا انه هو الغفور

الرحیم

بگو:ای بندگان من که بر خویشتن زیاده روی روا داشتید از رحمت خدا مایوس نشوید .همانا خداوند همه گناهان را می آمرزد که او خود آمرزنده ی مهربان است.

(سوره مبارکه زمر آیه 53)

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrab دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

salam dooste khoobam
weblog e ghashangi darid
movafagh bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد