رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

یادم بماند

بسم الله الرحمن الرحیم

أَ لَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللهَ یَرى (سوره علق آیه١٤)    آیا او ندانست که خداوند او را می بیند؟؟

یادم بماند که نگاه خدا همیشه وهمه جا به سوی من است...

با هر فکر
،حرف و عملی که لبخند خدا را به همراه دارد نگاه پرمهر او را حس کنم...

و هر فکر،حرف وعملی که مرا از معبودم دور می کند نگاه نگران ومنتظر خدایم را حس کنم و ندای فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ(پس به کجا می روید؟؟) او را بی جواب نگذارم و به آغوش پر مهرش فرار کنم...

نگاه پرمهر یا نگاه نگران یا نگاه....؟؟؟؟ انتخاب با ماست!

نظرات 3 + ارسال نظر
عمه پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://bashoo1.persianblog.ir

عالم محضرخداست

سلام عمه جونی

[ بدون نام ] جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام فاطمه جونم .چطوری؟ماکه ازگرماکلافه ایم.خدابدادم برسه توجهنم

سلام عمه جونم
خدا روشکر
این جا چند روزی خیلی گرم شد ولی الان خوبه
ما به فضل ورحمت خدا امیدواریم!من که از الان برا وقتی رفتم بهشت کلی برنامه دارم

عمه جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ق.ظ

خوشبحالت مکانت مشخص امیرت معین .

من که اگه به خودم باشه اون ته تهای جهنمم
ولی چون خیلی به خدا امید دارم میخام برم تو بهشت وردست فرشته ها
اگه خدای نکرده رفتم جهنم شما برید پیش خدا پارتی بازی کنید بگید که من خیلی امیدوار بودم....یادتون نره ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد