رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

غذای جان

امام حسین(علیه السلام):


تعجب می کنم از کسانی که در غذای جسم خود فکر می کنند ولی در امور معنوی و غذای جان خویش تفکر نمی کنند.

نظرات 8 + ارسال نظر
دونده سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام
این چه حدیث زیبایی است....
فکر میکنم چقدر غذای روحم به تاخیر افتاده!..داره می میره...البته اشتباه می کنم! چون مدتیه که مرده!
:((
===

خوبی عزیزم؟
خوشحال شدم اومدی

سلام

خانم غذای روحت رو بهش بده!زود تند سریع

خدایا برا 1بارم که شده من این دونده رو ببینم تا وقتی میخاد حرفای ناامیدی بزنه یک هوک چپ و راست تقدیمش کنم

دونده پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام ابجی

بابا عجب ضرب مشتی داریا!! این هوک چپ و راستت 48 ساعتی ما رو خوابوند!!

خوبی ؟
دلم واست تنگ شد
امدم سلامی بدم

وقتت بخیر و خوشی

سلام

آخ آخ آخ!نمی خواستم اینقدر محکم بزنم

ممنون

سلامت وشاد باشی

مادح موکب عزاء الحسینیّ شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ http://karbala-karbala.blogfa.com/

فلینظر الانسان الی طعامه

عمه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام.همیشه باشی دلم خوشه به حدیث های قشنگ ونابت

سلام عمه جونی

شما هم سالم وسعادتمند باشید

دونده سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام خواهر
خوبی؟ عیدت مبارک

باز ازت خبری نیستا! رفتی روی استند بای؟!!!

منتظرتم زودی بیا

سلام

ممنون عید شما هم مبارکا باشه


عجب تعبیری: استند بای!!!!!!!!!!

چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

nahid پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

اندکی ترس....
پیامبر اکرم(ص):بعد از من گروهی می آیند که قرآن را به صورت غنا و نوحه و همچو راهبان می خوانند،در حالیکه از حلقومشان فراتر نمی رود(عمل نمی کنند)قلب آنها و قلب کسانی که از قرائت آنها خوششان می آید وارانه است.

عمه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام.ممنون ازحضورت..التماس دعا

سلام

انشالله حاجت روا باشید

دونده جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

آدرس عمه جان چیه راستی؟

حالا میام بهت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد