رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

گذر عمر


نظرات 4 + ارسال نظر
دونده سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ق.ظ

خیلی زیبا و در عین حال دردناک!


و من نعمره ننکسه فی الخلق؛

خدایا چرا نمی اندیشیم عاقبت به کجا خواهیم شد؟!!!!!!!



----------
سلام عزیزم
خوبی؟

به نظرم خوبیش اینه که همه همین مسیر رو میرن همه مثل هم

فاین تذهبون؟

----------

سلام دونده عزیزم
من خوبم اما تو خوبتــــــــــــــــــــــــــــــــــری

آسمان سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://asemaneabietanha.blogfa.com/

ختم مادر کنار خانه

به یاد غریبی دلم بهانه گرفت که بهر یار غریبش عزا شبانه گرفت

مگو که نیمه شبی پیکری به خاک سپرد تمام هستی او را از او زمانه گرفت

علی شهید در آن روز شد که جانش را میان کوچه عدو زیر تازیانه گرفت

فدای غربت آن کودک سیه پوشی که ختم مادر خود را کنار خانه گرفت

التماس دعا



ممنون ...

من به یادت هستم...

ابراهیم ... آفتاب جماران سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://jamaran110.blogfa.com

سلام
جالبه
جالبتر اینجاست که مثال سرسره نزدیک به واقعیته.
چون آدم تا وقتی پایین سرسره است تلاشش زیاده و با سرعت میخواد برسه اون بالا.
بعدش هم که سرپائینی و سر خوردن.
اون هم سرعتش زیاده.
ما همش به شمت مرگ خودمون شتاب داریم.
عالی بود.

سلام

ممنون از توضیحتون

توضیحات شما هم مثل همیشه عالی بود

ی دوس دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

هی روزگار
بسیار زیبا بود
مرسی

حالا شما تو سراشیبی هستی یا هنوز داری سر بالایی میری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد