رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

نقاب...

http://s2.picofile.com/file/7179781177/untitled111.jpg

قضاوت با شما که وقتی دلمون غصه داره وانمود به شاد بودن بکنیم یانه...

نظرات 12 + ارسال نظر
دونده ای بدون پا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام گلم. خوبی؟ چه عکس مرتبط خوبی ! جالبه
من موافقم که وانمود به شاد بودن بکنیم اما کار هرکسی نیست ه از پسش بر بیاد. به عبارت دیگه: "گاو نر می خواهد و مرد کهن!"

سلام
من خوبم ولی تو خوبتری
فکر کنم تو همون مرد کهنی درسته؟
ممنون که اومدی

دونده ای بدون پا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام خواهر. خوبی؟ نیامدی جای خالی ات حس میشه...

من مرد کهن ام؟!!!!!!!! نمی دونم... شاید!هنوز که کشفش نکردم!

سلام عزیزم
ممنون
الان میام بهت میگم کجا بودم...
آره تو مرد کهنی
حالا کم کم کشفت می کنیم با هم
بعدشم شاید بهمون جایزه نوبل دادند

ابراهیم ... آفتاب جماران جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام:
یه جاهایی یکرنگی خوبه
یه جاهایی نقاب
مهم اینه که طرف مقابلت خوشحال باشه (شادی حقیقی نه طرب بیخودی)
.
.
.
المؤمن بشره فی وجهه و حزنه فی قلبه
مؤمن شادی اش در چهره و حزنش در قلب اوست.
.
.
البته حزن درون از عملکرد بد انسان هست نه اینکه مثلا" آدم روز عاشورا شادی کنه. اونروز به تمام بشریت که نه به تمام کائنات جفا شده. اونروز باید تظاهر کنیم به اندوه و ضجه.

سلام
ممنون از توضیح کاملتون

مثل همیشه عالی بود

ممنون که سر میزنین

باشو جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام باکمال شرمندگی .منوببخش .من معتقدم باید غم رابالعاب شادی پوشاند به دودلیل ۱-روحیه دیگران راخراب نکنیم ۲-وقتی سرپوش میذاریم هرکی به مامیرسه انرژی مثبتش بطرفمون پرتاب میشه.من دراوج گرفتاریها می خندم حتی وقتی دارم تعریف غم میکنم یه چیز شادهم میگم .

سلام
دشمنتون شرمنده باشه
چه کار خوبی می کنین
منم سعی می کنم مثل شما باشم

باشو جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

من توی این ۱۶سال اخیرکسی اشک غم زندگیمو ندیده بجز هرهر.خدامیدونه ازبس گرفتاربودم ولی سعی میکردم محیط دوروبرم شلوغ باشه چون مردم دورغم نمیچرخند.تومیدونی من ۴تاحس دارم حس بویایی درمغزندارم .درنتیجه فقط گلهارو بادیدن لذتشو میبرم.بازهم شکرچشم دارم

چقدر شما صبورین
منم در جمع اکثرا می خندم ولی تو تنهایی خودم دیگه اختیارم به خودمه

شما هم میگین:
فلانی غصه حریره هم بشه از گلوش پایین نمیره

ان شاءالله همه گرفتاریاتون برطرف بشه عمه خوبم

باشو جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

الان اذان ماهم هست ماباهمهم افقیم چه جالب!

با این همه فاصله واقعا چه جالب

راحله شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم،

راستش هنوز نمی دونم کدوم بهتره. سعی می کنم اندوهم را زیاد نشون ندهم، اما گاهی ناراحتی ها آنقدر زیاد و عمیق هستن که خود به خود در چهره ام نمودار می شه.
ولی فکر می کنم خوددار بودن بهتره.

هفته خوب و سرشار از شادی را برایت آرزومندم
عیدتان پیشاپیش مبارک

سلام راحله خانوم

واقعا بعضی وقتا غصه زورش زیادتره...

به یادت آرزو کردم
که چشمانت اگر تر شد
زشوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز...

ممنون شاد باشی عزیزم

آسمان شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://barayemadaram.mihanblog.com

سلام دوست خوبم

ممنونم از حضورت عزیزم

وبلاگ زیبایی داری با مطالب قشنگ

بازم بهم سر بزن خوشحال میشم....

سلام عزیزم

ممنون

حتما سر می زنم

دونده ای بدون پا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

چه حس قشنگی داره این قالب. ملغمه ای از زیبایی، مهربانی، شادی، گرمی، دوستی...

واقعاااااااااااااااااااااااااا خیلی قشنگه

باشو یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام دخترکم عزیزم کجایی ؟ انشالله حالت خوب باشه .منتظرتم بیاماجرای فدک ونظرسنجی منو جواب بده .

سلام عمه عزیزم
الان میخواستم بیام خونتون

باشو یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

اوه ببخشید رنگ وبلاگت عالیه اخه من سبز دوست دارم
مبارکت باشه

ممنون
خوشحالم که دوس دارین

آسمان دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://barayemadaram.mihanblog.com

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست
عید غدیر مبارک
سلام دوست گلم روز شادی برات آرزومندم عید خوش بگذره عزیزم

اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم
سلام دوست عزیزم
عید شما هم مبارک
امیدوارم یه عیدی خوب از امام علی بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد