رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

دل ما خانه ی خداست...

یک خانه از خاک وگل


یک خانه از جان ودل


دل ما خانه ی خداست...!


ابراهیم خلیل(ع) ومحمد(ص) بت های خانه ی ظاهری را شکستند


بیایید دست به دست هم دهیم بت های دل را بشکنیم...!


خواجه عبد الله انصاری




عمریست که با غیر خدا دمسازم ...

از خاک و گل نفاق بت می سازم ...

از بتکده ام کرد فرار ابراهیم

او می شکند باز من می سازم

صهبانا


پ.ن:بت هایی که آگاهانه یا ناآگاهانه تو دلمون که خونه ی خداست جا خوش کردن رو میشناسیم تا بتونیم بت شکنی کنیم...؟


شما بت های وجودتون رو می شناسید!؟




نظرات 35 + ارسال نظر
site سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.site.760.ir

6510189415گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site.760.ir

صهبانا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ http://sahbana.ir

عمریست که با غیر خدا دمسازم ...
از خاک و گل نفاق بت می سازم ...
از بتکده ام کرد فرار ابراهیم
او می شکند باز من می سازم

صهبانا

آقای پونکی با اجازتون این شعرو بذار توی پستم

ممنون از حضورتون

دونده ای بدون پا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

باید روش فکر کنم.
احتمالا اولی اش باید غرور باشه

فکر کن دوست جونم

بت شکن خوبی هستی؟

دونده ای بدون پا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام خانمی
شبت خوش و نیکو و پر از ستاره های رنگارنگ با مقادیری دنباله دار و شهاب سنگ!
تاحالا دنباله دار دیدی؟ شهابسنگ ،چی؟ دیدی؟ خیلی با هم فرق دارن. لذت دیدن شون متفاوته

سلام به آبجی خودم

عجب شبی شد امشب...

من امشب هفت شهر آرزوهایم چراغان است
زمین وآسمانم نور باران است

دنباله دار دیدم ولی شهاب سنگ نه

فرداست که برم دوربین بخرم

دونده ای بدون پا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

خواهرم!الان دیدم که لینک ام کردی.
متشکرم. از لطفت است. اما اگه میشه برش دار. من به تنها چیزی که نیاز ندارم شلوغ پلوغی وبلاگمه. دلم نمی خواد چرت و پرت هام رو افراد بیشتری ببینن
ممنونم

خواهری اجازه میدی لینک باشی؟
کی گفته تو چرت وپرت میگی ؟
خیلی هم خوبه

باشو سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام فاطمه جونم من تاالان سیستم قطع بود ببخش ازتاخیرم . لجاجت ازبت درونمه .باکمک دوستان سعی میکنم برخودم پیروزبشم البته باکمک تنهایی قادرنیستم
مااین دونده رو دوست داریم چیکارکنیم اونم مارو بخواد؟

سلام
منتظرت بودم عمه جون
امیدوارم بت شکن خوبی باشین
اصلا بهتون نمیاد آدم لجوجی باشین...

دونده هم شما رو دوس داره منم شما رو دوس دارم

باشو سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

اگه ازکسی یا چیزی خوشم بیاد خیلی میپیچم بهش زیاد هواشو میگیرم برعکس اگه بدم بیاد ازذهنم بصورت وحشتناکی پاکش میکنم هرکی باشه من میگم باید همون بشه حالیم نیست اون شاید مناسب حال من نباشه
مثلا اگه کسی ازم دعایی بخواد دیگه خداوپیغمبر وائمه رو ول نمیکنم باهزارجورواسطه دعامیکنم خب گاهی صلاح نیست چرامن لجوجانه تقاضامیکنم؟ اینولجاجت میگم

به خدا گیر دادن که خوبه

خدا کنه به بنده ی خدا گیر ندیم...

دورافتاده سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

چه بُتی بزرگتر از "خود"م ... ؟
روزها زورش بیشتر است ... کاش یک شب بشکند !

سلام بر شما ...

بت بزرگیه...
دوستی میگفت:من زورم به "خودم" نمیرسه...

کاش...
سلام برشما
ممنون از حضورتون

ابراهیم چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام/ باز هم زیبا نوشتید
امید که اول بتوانیم بت را بشناسیم و بعد یارای مقابله با آن را داشته باشیم.

بسی زنگار قلبم را سیه کرد
تمام رشته ی عمرم تبه کرد
بسی آمد خدایان اندر این دل
شده بیت خدا بتخانه ی گل
بدان که دل حریم است بهر الله
فلا تسکن ، حرم را غیر الله


اشاره به حدیث امام صادق علیه السلام: القلب حرم الله فلا تسکن فی حرم الله غیرالله. قلب حرم خداست پس در حریم خدا غیر خدا را راه ندهید.

سلام
امیدوارم...
فلا تسکن حرم را غیر الله...
ممنون از حدیث وشعر زیباتون

دونده ای بدون پا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام فاطمه جون. خدا قوت
میگم این عمه جون باشو ، عمه واقعی شماست یا عمه مجازی؟

سلام دونده جون

من که عمه واقعی ندارم...

خدا بهم یه عمه مجازی واقعی داد

باشو پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام حالت خوبه؟ اخرهفته خوبی داشته باشی

سلام
ممنون

فریناز پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام فاطمه ی مهربونم
خوبی بانو؟

یه بار قرآنو باز کردم... همین آیه اومد... جای خدا بت های دیگری را نپرستید که او یکتای یگانه است...

چه روزای عجیبی بودن... رفته بود که بتی جاشو بگیره که نه اما تنگ کنه که خدا نذاشت... خودش آگاهم کرد
خودش کمکم کرد...

هر چند وقت یکیبار باید دلهامونو بتکونیم... ببینیم اضافی توش مونده یانه

ممنون عزیزم... شاید منم یه روزی یه همچنین پستی بزارم دوباره

سلام فریناز خانوم
چه عجب

عشق بی حادثه نیست...


خونه تکونی دل یه کم برام سخته...

حتما بذار با اون قلم زیبات

فریناز پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

دور افتاده چه زیبا گفته
بتی بزرگتر از خودم!!!

مرحبا

واقعا

مرحبا

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

آقایم!
برای اینکه بیایی نکرده ام کاری؛
مرا ببخش که برایت همیشه دردسرم...!
اللهم عجل لولیک الفرج!


اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر

باشو پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام من دلم تنگ شده اومدم میدونم نت قطع هست برادل خودم اومدم بووووووووووس

سلاااااااااام
نه قطع نیست الان میام

باشو جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام منتظرتم فاطمه جونی بیا تا هیشکی نیومده

سلام من اومدم شما خونه نبودین

باشو شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ق.ظ

سلام خوبی؟ خوش بگذره

سلام
ممنون
شما خوبترین

دونده ای بدون پا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

راستی لباس جدیدت مبارک! از قبلیه خوشگل تره...
بهت میاد

ممنون

دست خیاطش درد نکنه

باشو یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ق.ظ

صبح بخیر سلام

سلام
حالا عصر شما هم بخیر

دونده ای بدون پا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام فاطمه جون. خوبی عزیز؟
امروز نیامدی دلم واست خیلی تنگ شد. آمدم سلامی بدم و

امیدوارم خوب باشی..

سلام دونده جون

چه عجب یه بار سر زده اومدی

همیشه از این کارا بکن آبجی جون

وقتی تو خونه من بودی منم خونه تو بودم

دونده ای بدون پا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

____________.♥.
____________.♥♫♥.____________.♥. *
____________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. *
____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. *
_____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
_.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
____________.♥♫♥.____________.♥. * . *.
_____________.♥

┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★


تقدیم فاطمه جونم.... این هزاران ستاره

ممنون عزیزم

یه دامن پر از گل یاس تقدیم به تو

ببخشید تو ذهنتون مجسم کنید من عکسش ندارم

باشو یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام بازاردل وقلوه فروشیه؟ ممنون بهم سرزدی سرطان خون الان داره درمان میشه فقط روحیه میخواد پسریکی ازاشنایان ۵ساله مبتلاشده امسال بهبودیافته ومیره مدرسه انشالله خوب میشه

سلام
آره دل وقلوه فروشیه شما هم میخاین؟
اینا همه برای شما

جدا مگه سرطان خون درمان داره؟
خدا کنه همه مریضا خوب بشن
این کوچولوی نازنین هم خوب شه

باشو دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام صبح بخیر

سلام
صبح قشنگ شما هم بخیر وشادمانی

ابراهیم دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://jamaran110.blogfa.com

سلام
خواهر ارجمندم. شما هم خیلی وقته نمی آپید.
منتظر کلام تأثیرگزارتان در دنیای مجازی _ که پر از حرفهای زخرف و زیورشده ی بی جوهر هست ـ هستیم.
راستی رفیق شفیق در پیوندخانه ی آفتاب جماران گام نهاده است. مقدمش گرامی

سلام
چشم درگیر امتحان بودم
ممنون از لطف شما
باعث افتخاره

باشو دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام .حالت خوبه .من درگیرکاراداری بودم .راستی امتحانت خوب شد؟ انشالله که خوبه .

سلام
ممنون
امتحانم بد نبود...
اما هنوز 2تا امتحان دارم
برام دعا کنید

راحله چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم؛

چه خوب شد که خبری از خودت به من دادی، نمی دونستم وبلاگت عوض شده. تبریک می گم.

به چه نکته ظریفی اشاره کردی؟! بتهای وجود!!!
بتهایی که هر روز ابراهیم وجودمون آنها رو می شکنه ولی باز هم دوباره می سازیم....
خیلی وقتها حضور این بتها رو حس می کنم و سعی می کنم نابودشون کنم ولی باز دوباره...

شاد باشید

سلام دوست خوبم
ممنون
امیدوارم بتونیم بت شکن های خوبی باشیم
ممنون از حضورتون

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

"اگر شما از لطف خدا شکر گزار باشید و به او ایمان آرید ؛ چه غرض دارد که شما را
عذاب کند که خدا (در مقابل نعمت) شکر شما را می پذیرد و عملش به صلاح خلق محیط است!"
سوره ی نساء - آیه ی 147

واقعا خدا را به عذاب ما چه کار

ماییم که خودمون رو با جهل به عذاب میندازیم

ممنون

دونده ای بدون پا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیس می مونه.
هرچی بیشتر بمونی، رفتنت سخت تر می شه...و اگه رفتی، جای پات برای همیشه باقی می مونه...

در ساحل قلبها این جای پای مهربانان است که می ماند
وگرنه موج روزگار هر رد پایی را پاک می کند...

دونده ای بدون پا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

شبت خوش و پر ستاره...
البته بدون تب و لرز!

خوب خوب بشی انشاءالله
خدانگهدار

شب آرومی داشته باشی عزیزم

ممنون

خدانگهدار

باشو چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

سلاممممممممم

سلااااااااااااااااااااام

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

سلام!
ضمن عرض پوزش اومدم بگم که توی نظری که دیروز گذاشتم
از آیه ی
قرآن به جای "علمش " تایپ کردم "عملش" !
خواستم اصلاح کرده باشم اشتباهمو!
اصلاحیه:
"اگر شما از لطف خدا شکر گزار باشید و به او ایمان آرید ؛ چه غرض دارد که شما را
عذاب کند که خدا (در مقابل نعمت) شکر شما را می پذیرد و علمش به صلاح خلق محیط است!"
سوره ی نساء - آیه ی 147
باز هم عذر میخوام ازتون!
یازهرا!

سلام
ممنون از اصلاحیه تون

یا زهرا
موفق باشید

ابراهیم ... آفتاب جماران پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
خواهر گرامی ام.
یه مطلب گذاشتم. شاید خودتون بدونید. اما وظیفه داشتم بنویسم. حیفه امروز رو از دست بدیم. "فذکرهم بایام الله"

سلام
ممنون که خبرم کردین
چشم الان میام

باشو یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ق.ظ

سلام.التماس دعای فرج

سلام
منم التماس دعای فرج

مرجان یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://hoseinjan.blogsky.com/

سلام.ممنونم. لطف کردین بهم سر زدین.

سلام
از این به بعد من مرتب بهتون سر می زنم

باشو چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام .خیلی خوشحال میشم بهم سرمیزنی ازخدامیخوام دلتو همیشه شادکنه

سلام عمه جونی
منم خوشحال میشم شما بهم سر میزنین
شما هم شاد باشین عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد