رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

میلاد امام رئوف



میلاد امام رئوف رو بهتون تبریک میگم

امیدوارم ما هم همیشه رئوف ومهربون باشیم...

خدایا خیلی خیلی شکرت به خاطر88/8/8

یادش بخیر...

نظرات 11 + ارسال نظر
سجاد شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://tavasool.parsiblog.com/

سلام...ولادت با سعادت خورشید خراسان امام رضا علیه السلام مبارک باد

از تصویر زیباتون لذت بردم افرین بر شما
[گل][گل][گل]

سلام
عید شما هم مبارک
ممنون

مجنون بی دل یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://arbabedel.blogfa.com

سلام عیدت مبارک .من تازه واردم ازوب باشو اومدم باچنداصل ازدواج منتظرم

سلام
عید شما هم مبارک
چشم اومدم

ابراهیم یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

رضا جان کن مدد بر خوانِ تو مهمان منم
در شبِ میلادِ تو دلْ‌تشنه‌ی درمان منم
دست من از عیدی لطف و شفاعت خالی است
پادشاهی من گدایم، دست بر دامان منم
در بیابان خطا گم کرده‌ام راهِ نجات
ضامن آهویی و آهوی سرگردان منم
هشتمین نور و دهم مولای خوبان یا رضا
ده پناهم بی‌پناهم در جهان، حیران منم
عهد کردم تا نگیرم حاجتم را ای رئوف
تا سحر کوبم درِ میخانه و گریان منم
دست بر هم می‌زنم همچون تمامِ عاشقان
تا کنم جلب نظر ‌جانا، که دست افشان منم
نوش کردم باده‌ی مهرِ تو را از کودکی
تا به پیری ذاکر این ذکرِ یا سلطان منم
.
.
.با سلام و تبریک/ امیدوار عطای حضرت

نوش کردم باده‌ی مهرِ تو را از کودکی
تا به پیری ذاکر این ذکرِ یا سلطان منم


سلام
ممنون از شعر زیباتون

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

ما در ره ثامن الحجج هشیاریم / در حفظ حریم او قدم برداریم

گر دشمن ما خواب پریشان دیده / در سایه ی حضرت رضا بیداریم . . .

عید مبارکتان!

عید شما هم مبارک
ممنون از حضورتون

دونده ای بدون پا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام
ممنونم که سر می زنی فاطمه جان. اعتراف می کنم که فقط به دلخوشی حضورت می یام وبلاگ و مطلب می ذارم.
یه مطلب گذاشتم رمزدار. مخصوص شما. امیدوارم از ته قلب بخونیش.
چون نظر رو نمی تونستم خصوصی بفرستم رمز رو نمینویسم. چطوری پس بهت بگم؟

سلام عزیزم
لطف داری دوست جونم...

دونده ای بدون پا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام. برام ایمیل مشکله. امکان داره که تنظیمات وبلاگتون رو تغییر بدی و امکان ارسال نظر خصوصی بذاری؟
ممنون می شم. منتظرم

سلام
چشم

دونده ای بدون پا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

"درج نظر بعد از تایید"رو فعال کنین
می تونین بعد نظر رو پاک کنین. متشکرم

باشو یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام ارتادخت یک اسم اریایی هست ومعنای ان زن مبارز قهرمان .مثل اسم مادرش سمیه

سلام
چه معنی قشنگی
ایشالله سالم باشه
ممنون عمه جون

خدیجه زائر دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام
عیدتون مبارک
چه حدیث تابی تو تصویر هست.ممنون

سلام
عید شما هم مبارک

ممنون از حضورتون

باشو دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام فاطمه جونم خوبی گلم ؟ منتظرم

سلام
کلی ذوق می کنم که شما منو فاطمه صدا میزنین
اومدم عمه جون

صهبانا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://sahbana.ir

سلام
عید گذشته بر شما مبارک ...
مرا بابت تاخیر ببخشید... این روز ها بسیار مشغولم ... خدا کند که روزی مشغولیاتم در راستای رضای او باشد .

سلام
عید شما هم مبارک
ممنون از حضورتون
هست ان شاءالله
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد