رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

غم فراق

خدایا...


مرا غرض زنماز آن بود که یک ساعت


غم فراق تو را با تو راز بگـــــــــــذارم




وگرنه این چه نمازی بود که من بی تو


نشسته روی به محراب و دل به بازارم...

نظرات 9 + ارسال نظر
اکبر چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://akisarpool.blogfa.com

سلام
خوبی ؟؟؟؟
مطلب زیبایی بود البته کل مطالبت زیباست این یکی به دلم نشست .

ازت یه خواهش دارم . بیا به وبلاگم و فقط اولین مطلبم که پست ثابته وخیلی خلاصه است رو ببین و تو روخدا بی محلی نکن .اگه به دردت میخوره نظر بذار .
دلمو نشکن .
فلن بای تا های

باشو چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

درنمازم خم ابروی تودریادامد
حالتی رفت که محراب بفریادامد
اپم

دونده ای بدون پا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام رفیق عزیز
عجب مطالبی نوشتین! عالیه

بانوی آبان پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.poshtevazheganesokot.blogsky.com/#

چقدر واقعیت داشت این شعر ....

باشو پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام غایبی؟کجا؟

باشو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام اپم بیا

باشو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

دیدی من اومده بودم؟ حالاعیبی نداره بازهم اومدم بگم تب نشونه ی خوبیه یعنی گلبولهایسفید دارند مقاومت میکنند فقط استراحت مایعات گرم ومسکن علاج کاره انشالله تافردا خوب میشی

ممنون که اومدین ملاقاتم
از راهنمایتون هم ممنون خانم پرستار مهربون

باشو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام .حالت چطوره ؟بهتری ..انشالله که خوب خوب باشی

باشو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام چطوری ؟همچنان تب داری؟ سوپ مرغ بخور تاحالت بهتربشه.به امید بهبودی کامل می بوسمت

سلام
بهترم عمه جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد