رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

خدا...

جاذبه سیب، آدم را به زمین زد
و جاذبه زمین، سیب را؛
فرقی نمی کند،
«سقوط»، سرنوشتِ دل دادن به هر جاذبه‌ای،
غیر از خداست.
و من به جاذبه‌ای می اندیشم
که پروازم می دهد.

خدا…

http://s2.picofile.com/file/7652874294/love_god_mormon.jpg


نظرات 16 + ارسال نظر
دونده یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

لاااااااااااااااااااااااااایک!
بسیار عالی.........................!

سلام سلام
عاغا چقدر خوشحال شدم دیدمت
باز هم از این کارا بکنین!
دل منو بردی که با اون سلطان! تنها خوری نامرد؟!!!
حداقل ازش عکس می گرفتی ما هم باهاشون اشنا بشیم!
دی:

ممنون............................!
سلام سلام
عاغا ما بیشتر تر

باور کن خیلی یادت بودم . من که اولش یه کم می ترسیدم بعد دیدم خیلی نجیبه کلی باهاش دوست شدم

با دوربین مدرسه عکس گرفتم رسید دستم حتما برات میفرستم

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

خداوندا خداوندا
قرارم باش و یارم باش
جهان تاریکی محض است
می ترسم
کنارم باش...



خدا در کنار تک تک نفس های ما جریان داره پس نباش

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

خدایا با همه ی فاصله ای که از تو گرفته ایم
باز هم چقدر به ما نزدیکی........



فدای خدای مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــربونم

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

خدایا

من چیزی نمیبینم

آینده پنهان است

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .

آینده ت پر از سلامتی وشادی وزیبایی دنیا و آخرت

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . . !

لا تقنطو من رحمت الله

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من....


یا اسمع السامعین................!

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

خدایا

من چیزی نمیبینم

آینده پنهان است

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

خدایا کمک کن اوضاعمان رو به راه شود ...

رو به راه مستقیم ...

الهی آمین

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

.

.

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز

با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش . . .

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

خطا از من است، می دانم.

از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد”

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم

nahid دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام دوسی ببخشید ای آخریشه
من در این تاریکی
فکر یک بره روشن هستم
که بیاید علف خستگی‌ام را بچرد.

من در این تاریکی
امتداد تر بازوهایم را
زیر بارانی می‌بینم
که دعاهای نخستین بشر را تر کرد.

من در این تاریکی
درگشودم به چمن‌های قدیم،
به طلایی‌هایی، که به دیوار اساطیر تماشا کردیم.

من در این تاریکی
ریشه‌ها را دیدم
و برای بته نورس مرگ، آب را معنی کردم.

سلام دوست جونم

صبح احوالت پرسیدم . خبری ازت نیست البته شایدم از من خبری نیست


خیلی خیلی قشنگ بود
ممنون

دونده دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام دوست جون
امدم دَکّی کنم و برم!!!

خوشحال شدم امشب امدی

سلام دونده جون

من تو فرهنگ لغتم کلمه دَکّی ندارم !!!!!!!!!!!!!!!ینی چی؟؟؟؟

خوش آمدی که خوشم آمد از آمدنت
هزار جان گرامی فدای ناز قدمت

nahid سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ


آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند، اما نه وقتی که در میانشان هستی.. نه!
آنگاه که در میان خاک هستی و خوابیدی، سنگ تمام می گذارند و می روند...

هی روز گار

nahid پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

کم کم یاد میگیری

که حتی نور خورشید هم می‌سوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری

باید باغ ِ خودت را پرورش دهی به جای اینکه

منتظر کسی باشی تا برایت گل بیاورد.

یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی

که محکم باشی پای هر خداحافظی

یاد می‌گیری که خیلی می‌ارزی.

مادح موکب عزاء الحسینیّ شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://karbala-karbala.blogfa.com

سلام
از شدت زیبایی و عمق مطلب اگه اجازه بدید کپی می کنم.

سلام

البته این مطلب از من نیست . نمی دونم نویسندش کیه

لیلی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

ایشالا حضرت مهدی زودتر میاد درست پرواز کردنو بهمون یاد میده
پر پرواز دارما ولییییییییییی

انشالله

منم ولی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد