رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

تاب تاب عباسی


تـــاب تـــاب عبـــاسی
خـــدا منـــو ننــدازی
میــخوام پناهم باشی
تا آخـــر این بــازی
خــدای دلتنگـــیام
خــــدای مهربونم
تو حرفامُو میشنوی
بد کردم و می دونم
می دونم از تو دورم
صدای سوت و کورم
من گم شدم تو راهه
خـــــوب و بد عبورم
منُو ببخش که گاهـــی
شــک کردم و شکستم
به ایــن که نزدیــکمی
چشامـــُو ساده بستم
منُو ببخش که گاهی
کـــم میارم میبازم
یادم میره تو هستی
من که پر از نیــازم
تو دستامُـو مییگیری
هنوز دلـــم روشنه
هنوز نبـض ترانه م
به خاطرت می زنه
هنوز هوامــُو داری
به داد مــن میرسی
قشنگ ترین آرامـــش
جـــز تو ندارم کسی
تــــاب تـــاب عباسی
خـــدا منُــــو نندازی
میخوام پنـــاهم باشی
تا آخــــر این بازی...





http://s5.picofile.com/file/8131192484/khubim.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد