رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

عید فطر

امشب حال عجیبی دارم هم ناراحتم هم خوشحالم!


ناراحتم چون به این زودی ماه خوب خدا تموم شد ومن ...


امام سجاد(ع) در نیایش 45 دعای وداع ماه رمضان می فرمایند:

(خیلی قشنگه ما موقع وداع خداحافظی می کنیم امام سجاد (ع) برا وداع با ماه رمضان بر این ماه سلام می دهد)


سلام بر تو ای بزرگترین ماه خدا و عید دوستان او!

سلام بر تو ای مونسی که اگر بیایی ما را خوشحال می کنی و چون می روی اندوه بر دل می نشیند!

سلام بر تو ای ماهی که هیچ زمان دیگری با تو قابل مقایسه نیست!

سلام بر تو ای ماهی که سراسر سلامتی وایمنی بودی!

سلام بر تو که با برکات بر ما وارد شدی وما را از آلودگی گناهان پاک نمودی!

سلام بر تو که قبل از آمدنت منتظرت بودیم وحالا قبل از رفتنت غمگین هستیم!


الهی پایان این ماه را پایان خطاهای ما قرار بده وبا خروج از این ماه ما را از حلقه ی گناهان بیرون کن .

خدایا اگه عطا کنی منت نمی گذاری واگه منع کنی از روی ستمگری نیست!

...

وخوشحالم چون امشب میخام از خدا عیدی بگیرم!

امام باقر(ع) فرمودند:روز اول شوال روز دریافت جایزه هاست...


خدایا...!

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم


من برا امام عصرم:

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر


(حس خوبیه که آدم سفارش امامش رو به خدا بکنه وبگه خدایا خودت نگهدار یوسف زهرا باش)


برا پدر ومادرم وهمه ی پدر ومادرا:

رب ارحمهما کما ربیانی صغیرا


خدایا با پدر ومادرم مهربون باش همون طور که اونها وقتی من کوچولو بودم با من مهربون بودند.


برا پدر ومادرو وخواهر وبرادرام ودوستام(واقعی ومجازی) وهمه ی شیعیان مولا:


یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا علی دینک


ربنا و اتنا ما وعدتنا علی رسلک ولا تخزنا یوم القیامه


پروردگارا آن چه به پیامبرانت وعده دادی به ما ارزانی دار وما را در روز رستاخیز رسوا مگردان.


ربنا اغفر لنا وارحمنا وانت خیر الراحمین


پروردگارا ما راببخش وبا ما مهربان باش که تو بهترین مهربانانی

 

برا خودم:

ربنا...


اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

مولا جان دستاتون بالا بیارید وبرای ما دعا کنید...

خدایا !ای دهنده ی بی منت من منتظر عیدی هام هستم ...