رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

اعتماد

میان آرزو و معجزات خدا پلی ست به نام اعتماد


پس اگر دوست داری به آرزوهایت برسی و تنها به معجزه احتیاج داری


با تمام وجود به خدا اعتماد کن


http://s2.picofile.com/file/7656425264/hifdnx3op43b1fag9jlv.jpg


بعدا نوشت:حق با شماست...اصلاح شد

نظرات 10 + ارسال نظر
nahid پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم...
در "دلم" دلتنگی ام را...
در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...
در "لبخندم" غصه هایم را...
دل من...
چه خردساااااال است !!!
ساده می نگرد !
ساده می خندد !
ساده می پوشد !
دل من...
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!
ساده می افتد !
ساده می شکند !
ساده می میرد !
ساااااااااااااا ­ااااااااده

دل من...
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!

nahid پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

پشیمانی هر گاه جبران ناپذیر باشد ؛
بیش از هر حالت دیگر رنج آور و خرد کننده است
قبل از هر تصمیم کمی فکر کنیم


nahid پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

در زندگی خود هیچ وقت چهار چیز را نشکنید :
1- اعتماد
2-قول
3-قلب
4-ارتباط
شکسته شدن آنها صدایی ندارد؛
ولی خیلی دردناک است .



واقعا خیلی دردناکه...

nahid پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

به جای پدرم درآمد؛ بگوییم : خیلی راحت نبود

به جای خسته نباشید؛ بگوییم : خدا قوت

به جای دستت درد نکنه ؛ بگوییم : ممنون از محبتت، سلامت باشی

به جای ببخشید مزاحمتون شدم؛ بگوییم : از این که وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم

به جای گرفتارم؛ بگوییم : ‌در فرصت مناسب با شما خواهم بود

به جای دروغ نگو؛ بگوییم : راست می گی؟ راستی؟

به جای خدا بد نده؛ بگوییم : خدا سلامتی بده

به جای قابل نداره؛ بگوییم : هدیه برای شما

به جای شکست خورده؛ بگوییم : با تجربه

به جای فقیر هستم؛‌بگوییم : ثروت کمی دارم

به جای بد نیستم؛ بگوییم :‌ خوب هستم

به جای بدرد من نمی خورد؛ بگوییم : مناسب من نیست

به جای مشکل دارم؛ بگوییم : مسئله دارم

به جای جانم به لبم رسید؛ بگوییم : چندان هم راحت نبود

به جای فراموش نکنی؛ بگوییم : یادت باشه

به جای من مریض و غمگین نیستم؛‌ بگوییم :‌ من سالم و با نشاط هستم

به جای غم آخرت باشد؛ بگوییم : شما را در شادی ها ببینم

به جای جملاتی از جمله چقدر چاق شدی؟، چقدر لاغر شدی؟، چقدر خسته به نظر می‌آیی؟، چرا موهات را این قدر کوتاه کردی؟، چرا ریشت را بلند کردی؟، چراتوهمی؟، چرا رنگت پریده؟، چرا تلفن نکردی؟، چرا حال مرا نپرسیدی؟

بگوییم: سلام به روی ماهت، چقدر خوشحال شدم تو را دیدم، همیشه در قلب من هستی ....

خیلی قشنگه ناهید جان
ممنون
الان پستش می کنم

دونده پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

خدایا به تو توکل کردم
اعتمادم بر توست

ناامیدم نکرده ای تا کنون....

نامیدم نکن
صبرم دیگر مثل سابق نیست...

خدایا
می دونم حواست به دونده ما هست
خدای مهربونم
دلش رو شاد کن...

دونده پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام خواهر
خوبی؟

شبت به خیر باشه

اگه می شه ادرس عمه جون رو دوباره بهم بده
ممنون

لیلی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام عزیز دل لیلی
خوبی فاطمه بانو
ی خبری از وبلاگت ب منم بده چی میشه مگه
میدونم بیمعرفتم ولی تو بهم تلنگر بزن
دمت گرم
این چنتا پست واقعا عالین
من ک بارها معجزرو ب چشم دیدم و شاکر نعمتهاشم سعی میکنم باشم
خیلی دوسیت دارما
مواظب خودت باش

سلام لیلی مهربون

ممنون عزیزم خدا روشکر

گریه نکن عسیسم
تو وبی معرفتی!!!!!!!!!!!!!محاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دم شما هم داغ داغ
دل به دل لوله کشی شده هاااااااااااااااااا

عمه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام.ازدعای شما آرامش عجیبی دارم انگار دچار بی وزنی شدم...این فقط ازدعای خیر شماهاست ..ممنونم

سلام

خدا رو شکر که خوبین

نگرانتون بودم...

دونده چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

بیـخیـآل خیـآلـت میـشـومـ ...

و مـے سپـآرمت بہ دَسـت "او" !

امـآ چہ ڪنـمـ ڪہ "او" ،

فـقـط یـڪ ضَمـیر "سـوّم شـخص غـآیـب" نیسـت ...

"او" ڪســے اسـت ڪہ ...

تـمـآم هـسـتـے ایـטּ اوّل شـخـص مـُخـآطـب حـآضرَت رآ ...

بہ آتـش ڪشـیـده اسـت ... !


التماس دعا

nahid چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام،که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم؟

چرا وقتی همه چیز هست، کمتر تو را صدا می کنم؟

چرا وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم؟

پروردگارا! تنها درخواستم از تو روحی وسیع است، آنقدر که فراموش نکنم،در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد

فدای خدای مهربونم که با من خیلی صبوری می کنه خیلی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد