رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له



خداوندا


ترس من از شیطان نیست ترس من از نافهمی و ندیدن ونشنیدنی است که شیطان



آرزویش را دارد...

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام فاطمه جووووووووووون
کجا بودی نبودی
خعلی وقته ک اومدی
چ بیخبر
ی لنگه کفشی چیزی پرت میکردی خب
خوشامدی ای دووووووووووووست
منم میترسم ازین مواردی ک نام بردیا

سلامممممممممممم

همین دور برا

ما جسارت نمی کنیم لنگه کفش چیه؟الان با گل میرسیم خدمتون

دونده چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

خب ترس من از هردوشه!

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.aseman135.mihanblog.comn

سلام
خدا قوت!
ایام بخیر!
ی کتابی هست ب نام" هنر رضایت از زندگی"
ازین ب بعد ان شاالله خلاصه ای از مطالب کتاب رو ب همراه حرفای خودم، تو وبم قرار میدم.
الآنم با قسمت اول ب روزم.
تونستین تشریف بیارین، خوشحال میشم.
التماس دعای فرج
یا علی

سلام

چشم میام

ممنون از دعوتتون
یا علی

عمه پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام.خدایا خدایا ازعمرم بکاه وبردینم بیفزا.آمین یارب العالمین

سلام

انشالله سال های سال در پناه خدای مهربون عمر با عزت داشته باشین

مادح موکب عزاء الحسینیّ شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ http://karbala-karbala.blogfa.com/

سلام
آری
مهمترین مأموریت شیطان همین است: غفلت.

یاد مکاشفه ی پدر علامه فاطمی نیا افتادم. ایشون با جمعی از بزرگان و علما شب جمعه ها منزلشون کلاس قران داشتند.
شبی وجود شیطان ممثل شد. ایشون تونستند شیطان رو بشناسند. بهش گفتند پاشو برو بیرون. ابلیس گفت: من در کنار قرآن هستم. مقداری که گذشت آقیا فاطمی نیا بهش گفت: اصلا تو چرا با ما آدمها مشکل داری؟ میگفتند: "با ابلیس حدود یکساعت و نیم بحث کردم ،قرآنی!، واقعا شیطان برای خودش ملایی بود. هی من دلیل آوردم اون دلیل آورد. خلاصه من پپیروز شدم. بهش گفتم : دیدی شکستت دادم. ان شاء الله توی همه ی زمینه ها تو رو شکست میدم. شیطون به من گفت: اتفاقا من پیروز شدم. چون من نقشه چیده بودم که نذارم این یکساعت و نیمه رو ، به قرآن گوش بدی!"

سلام
خیلی مشتاق بودم ببینم آخرش چی میشه

آخرش که خوندم فقط گفتم:عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــب مکاری هست

ممنون از نظر ارزشمندتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد