رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

و رضوان من الله اکبر

رضایت خدا تناظر وارتباط مستقیمی  با میزان رضایت ما از خدا و مقدراتش دارد .یعنی:


به همان اندازه که ما از خدا و از آنچه برایمان مقدر می کند راضی هستیم خدا نیز از ما راضی است...


پ.ن1: سلام...

پ.ن2:کتاب طرحی برای زندگی رو می خوندم که رسیدم به جمله ی بالایی .خودم خیلی بهش فکر کردم شما هم فکر کنید.

پ.ن3:مصداق قرآنیش هم این که :رضی الله عنهم ورضو عنه (سوره مبارکه مجادله آیه 22)خدا از ایشان راضی وخشنود شد و آن ها هم از خدا راضی وخشنود شدند.

نظرات 4 + ارسال نظر
دونده سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام

یعنی من درست می بینم که بعد از عمری شما آپ کردی؟!!!


جمله تامل برانگیزی بود....و به این ترتیب خدا از من اصلا راضی نیست!

برم برای خودم بمیرم........

سلام



منم به خودم گفتم: خدا رو شکر که الان فهمیدم !هنوز زمان دارم ...


خدا نکنه بمیری برو تلاش کن دونده جونم

عمه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام.درحقیقت آرامش درزندگی نشانه رضایت

سلام عمه جونم

مادح موکب عزاء الحسینیّ شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://karbala-karbala.blogfa.com/

سلام
مطلبی است ناب
و البته برای امثال حقیر حاوی واقعیتی تلخ

اللهم انی اسألک رضاک و رضوانک

این شب جمعه جاتون خالی بود تو حسینیه
هنوز سماور روضه رو خاموش نکردیم

سلام

ممنون از حضورتون واین که وقت گذاشتین ومطالب رو خوندین .


چشم حتما میام

nahid پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام دوسی
خیلی وبلاگت قشنگ بود.آرامش بخشه
روزگارت شیرین می سپارم همه ی زندگیت را به خدا که چو آیینه زلال و چو دریا آرام....
موفق باشی عزیزم

سلام ناهید جون

ممنون خوش آمدی


ولی خوب چرا عصبانی هستی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد