رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

مناجات

من و جـــــــــدا شدن از درگهت خدا نکند

خدا هر آنچه کند از توام جـــــــــــدا نکند


جواب ناله ی دل های خسته بر لب توست

که را صدا کند آن کو تــــــــــــو را صدا نکند


رضا مباد خدا از کسی که در همه عمر

تو را به قطره اشکی ز خود رضا نکند


تویی که درد به من داده یی طبیب منی

به جز تو درد مرا هیچ کس دوا نکند


گذشت عمر و اجل پر زند به دور سرم

بمیرم ونروم کربلا خدا نکند...


دانلود همین  مناجات با صدای آقای فرهمند



نظرات 7 + ارسال نظر
سید@ یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://erfan80.persianblog.ir/





چقدر گناه کرده ایم؟...

و چقدر نافرمانی؟...

وچقدر کار امروز را به فردا

انداخته ای؟...

آیا فرصت نداشتی؟...

گمان کردی که چون جوانی

نخواهی مرد؟........

سلامتی فریبت داد؟...

جوانی گولت زد؟...

مالت تو را فریفت؟...........

و فراموش کردی و فراموش...

سفر را فراموش کردی...

قبر را فراموش کردی...

پس باید بازگردیم...

بازگردیم قبل از اینکه در آن مکان تاریک و ظلمانی، تنها و غریب ،

میهمان ناخوانده باشیم.

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای جبران گذشته است....



پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله در خطبه شعبانیه می فرمایند:

بدبخترین آدم کسیکه این ماه بگذرد وبخشیده نشه...



آخه توی این ماه همه به راحتی بخشیده میشن...



راستی برا مهمونی آماده ایم...



تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

سید@ یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://erfan80.persianblog.ir/

صرفا جهت خنده...

روزی، وقتی هیزم شکنی مشغول قطع کردن یه شاخه درخت بالای رودخونه

بود، تبرش افتاد تو رودخونه.

وقتی در حال گریه کردن بود، یه فرشته اومد و ازش پرسید: چرا گریه می کنی؟

هیزم شکن گفت که تبرم

توی رودخونه افتاده. فرشته رفت و با یه تبر طلایی برگشت.. ‘آیا این تبر

توست؟’ هیزم شکن جواب داد...

عمه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام.عزیزم اولا مناجات قشنگیه شعرگونه .دستت دردنکنه .بادل قشنگت منو فرامو ش نکن.قالبتم یه ارامش خاصی به موضوعات داده .

ابراهیم ... آفتاب جماران سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
ممنون از هدیه ای که آوردید

سید@ سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://erfan80.persianblog.ir/

سلام...



آپم با موضوع حجاب...

لطفا در مورد 3پست آخری نظر بدین..

تو میتوانی روسری نصفه نیمه ات را هی برداری و دوباره بزاری


میتوانی گاهی بادبزنش کنی


میتوانی مانتوی سفید کوتاه نازک چسبان بپوشی تا گرمت نشود


میتوانی شلواری بپوشی که دمپایش تا صندل ات 20 سانتیمتر فاصله داشته باشد


میتوانی جوراب هم نپوشی...


لاک هم لابد خنک کننده است...


بستنی هم لیس بزن روی نیمکت پارک...

تسنیم سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.tasnim27.blogfa.com

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

ماه زیبا !

ای آفریده ی مطیع خدا !
ایمان دارم به کسی که تو را مطیع خود کرد و نوری قرارت داد در اعماق ظلمت و تاریکی .
هلال می شوی؛
کامل می شوی ؛
پنهان می شوی ؛
پیدا می شوی ؛
کسوف می کنی ...
چقدر مطیع و فرمانبرداری !
جل الخالق !
چه زیبا و ظریف آفریده تو را
و اینگونه قرارت داد که
مفتح بابی جدید و ماهی نو برای عبادتی جدید باشی ...
دست نیاز به سوی پروردگارمان دراز می کنم
و از او که من و تو را آفرید می خواهم
که نبی و آل نبی را شفیع من قرار دهد
و چنان مقدر دارد که تو در این ماه عزیز برایم برکت و پاکی ارمغان بیاوری
تا تقدیرم زیبا نوشته شود برای یک سال
و خیر دنیا و آخرت را به من هدیه کنی ؛ آنگونه که محبوب می خواهد...

محب شهدا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ http://nejat-yafeth.blogsky.com

به قول آقامرتضی آوینی:کربلا مستقر عشاق است...
سلام به رفیق شفیق خودم...
خوبی عزیز.
شعر زیبایی بود.
نمی دونم کربلا رفتی یا نه؟
در هر صورت آرزو می کنم به زودی روزیت بشه.
التماس دعا.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد