رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

اگر شما خودتان را اصلاح کردید وموانعی که بین خودتان وبین خدا وانبیا واولیا هست از


بین بردید خداوند بین شما وخلق را اصلاح می کند.


آیت الله بهجت



پ.ن:

بارها وبارها با خودم تکرار کردم :الم یان للذین امنو ان تخشع قلوبهم لذکر الله وما نزل من الحق...

جوابی نگرفتم ..دعا بفرمایید...

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
خدا دوستانش رو دوست داره
اگه واقعا خودتون رو اصلاح کردین منتظر جواب خدا هم باشین.
حتما جواب میده.

امضاء
یه دوست قدیمی
من برگشتم به وبلاگم استاد.
تو وبلاگ عمه نوشتید قراره یه دوره کلاس برید و وقت نت اومدن ندارید.
هرجا هستین موفق باشید

سید@ شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://erfan80.persianblog.ir/

میلاد 73سالگی امام خامنه ای مبارک...

ما وارث میراث شهیدان هستیم
در جبهه ی عشق، مرد میدان هستیم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید،
ما عاشق سید خراسان هستیم...

[گل][گل][گل]

آپم با...

جوک خنده به مناسبت میلادآقا...



داشتم ماشین رو دنده عقب می‌آوردم تو حیاط
مامانم اومده فرمون میده…. بیا…. بیا…. بیا…. بیا …. نیا !! لوله آب شیکست!

.
.

قایقی خواهم ساخت..خواهم انداخت به آب.



.خواهم رفت اونور آب..خواهم پناهنده شد...


و...

عمه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام .حالت خوبه؟ فاطمه جون انشالله بزودی جوابی شایسته وجودنازنینت میگیری .اره عزیزم خوشحالمممممم.

ابراهیم ... آفتاب جماران یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
عالی تر از همیشه
اتفاقا مدتیه که دوستش متن کامل این شعر رو پیدا کنم. چند سال پیش از دستش داده بودم. ممنون.
ایشالا صحن و سرای ارباب
با قلب سلیم


راستی دعوتید به "دعوت". از دستش ندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد