رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

گر نگاهی به ما کند زهرا

گر نگاهی به ما کند زهرا
بر دل و جان ما صفا بخشد
روز محشر از شفاعت خویش
همچو مرغی که دانه برچیند
دردها را دوا کند زهرا
گرنگاهی به ما کند زهرا...
حشر دیگر به پا کند زهرا
دوستان را جدا کند زهرا...


پ.ن:

مادرم رو که می بینم

فقط جاذبه ست بدون هیچ دافعه یی...

حتی وقتی خسته ودلگیره باز چشمای قشنگش برق مهربونی رو داره...

همه جای خونه پر از حضور آروم وپر از مهرشه...

به خودم میگم مادرم اینقدر مهربونه یعنی خدا چقدر مهربونه؟؟؟

مادر روحانی ومعنوی شیعه حضرت زهرا(سلام الله علیها )هستن امروز به مادر روحانیمون چی هدیه دادیم؟؟؟



نظرات 2 + ارسال نظر
ی دوس یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/


من کجا هدیه دادن ب حضرت زهرا کجا
خیلی قشنگ بود این پستت فاطمه جونی خودم ب مامان گلتم تبریک بگو عزیزم



ممنون لیلی جونی

امیدوارم مامانت سالم وشاد وسرحال باشن

عمه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام. این هم عیدی امام رضا(ع) به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)...

باید دوباره دست دلم را عیان کنم

باید تمام قافیه ها را بیان کنم

در مدح تو تمام غزلها شکسته اند

اینجا قصیده ها به تماشا نشسته اند

آمد ندا که کوثر قرآن رسیده است

"شأن نزول سوره انسان رسیده است"*

آمد ندا: «فصل لربک پیمبرم»

بعد از دعا «فصل لربک پیمبرم»

این بیتها هوای تفأل گرفته است

شعرم دوباره حس تغزل گرفته است:

ای مطلع تمام غزلها کلام تو

ای بهترین قصاید عالم به نام تو

قرآن من! تو رمز کدامین سپیده ای

کی میرسد به گوش دلم، السلام تو

مرغ دلم پریده که ساکن شود شبی

بالای عرش، گوشه ای از پشت بام تو

خورشید من! تو ماه کدامین قبیله ای

ای بهترین ستاره عالم مقام تو...

باز این غزل دوباره همان مثنوی شده ست

حال و هوای قافیه ها معنوی شده ست

"ساقی بریز باده" که دنیا به کام ماست

"ساقی بریز باده" که حیدر امام ماست



این ابیات سروده محمدجوادخراشادیزاده است (مدیروبلاگ حرف دل) شاعرمشهدی هستن

سلام عمه جونم

عجب هدیه یی دادین


"ساقی بریز باده" که دنیا به کام ماست

"ساقی بریز باده" که حیدر امام ماست

ممنون خیلی به دلم نشست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد