رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

مرگ تدریجی

مرگ تدریجی ما آغاز خواهد شد...

اگر سفر نکنیم...

اگر مطالعه نکنیم...

اگر به صدای زندگی گوش فرا ندهیم...

اگر به خودمان بها ندهیم...


دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
Nima یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

زیبا بود .

داش حسین چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ http://mahdihosein83.blogfa.com/

سلام سر بزن به منم

سلام

باشو چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام عزیزم انقدردوستت دارم که شاید باورت نشه تو وفاطمه دادار شیرازی هستین وهردوتاتون خیلی خیلی بدلم نشستین .اون یکی یه دونه ست...دانشجوئه .فاطی بلا بچه است ۱۶سالشه
خلاصه نبینم منو تست الزایمربکنیا؟

سلام عزیزم
منم دوستون دارممممممممممممممممممممممممممم

خدا رو شکر چقدر فاطمه زیاد شده


عمه جونم وآلزایمر ؟! محاله

محب شهدا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام فاطمه عزیزم.
عذر تقصیر بابت تاخیر چندماهه.
اگر دیر آمدم مجروح بودم
اسیر قبض وبسط روح بودم...
عزیزکم یک دنیا التماس دعا دارم برای تویی که راهی سرزمین نوری...
یادت نرود حالا که سخت محتاج دعایم ،دعایم کنی...
الهی الحقنی بالشهدا والصالحین....
هزار باد یادش بخیر...
دوکوهه.فتح المبین.طلاییه.اروند.شلمچه...
خیلی التماس دعا

سلام زهرا جان

خوشحالم که اومدی

آره میدونم چی شده منی که اونجا نبودم خیلی ناراحت شدم خدا بهتون صبر بده که اونجا بودین ودیدین

دعا کنید با معرفت برگردم...

فاطمه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://dadar-dana.persianblog.ir

سلام عزیزم
خوش به حالت
منم ببر
خیلی عالی هست.تجربه اولین بار خیلی خوبی بود
عید تو هم پیشاپیش مبارک
اینجا عکس گل نداره.می خواستم کلی گل بهت هدیه بدم
اینطوری میگم
گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
البته نه گل فوتبال

یا علی ع

سلام فاطمه جان

بدو بیا ببرمت

ممنون خودت گلی عزیزم

یا علی

فاطمه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://dadar-dana.persianblog.ir

در جواب عمه :
قربان عمه خودم.منم دوستتون دارم کلی

باشو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام بقول یکی چرا سه شنبه نمیاد هرروز شنبه است .
یه حرفو چندبارتکرارمیکنم باورنمیکنی انشالله بری بعدباردوم تازه حالت دگرگون میشه ...یه خانومی پارسال اینجوری بود ومن مات نگاش میکردم وامسال من باعث مات شدن دیگرانم

سلاممممممممممممممممممممم

میدونم وقتی منتظری زمان لاک پشتی میگذره

انشالله به سلامتی برین وبرگریدن

انشالله سفر بعدیتون حج باشه

ابراهیم ... آفتاب جماران یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://jamaran110.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود
در تایید مطلبتون عرض کنم:
میدونید دو سوم وجود انسان از آب درست شده
پس اگه حرکت نکنه
مانداب میشه
مرداب میشه
بو میافته و متعفن میشه
پس باید حرکت کرد
شاید یه دلیلی که خیلی دوست نداریم به چراغ قرمز برخوردکنیم و منتظر وایستیم همین باشه
خدا هم بین این همه فرمان یکیشو انتخا بکرد
فرمود فقط یه موعظه می کنم شما رو:
قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی
بگو همانا و فقط شما را فقط یک موعظه می کنم که بپاخیزید برای خدا دوتا دوتا یا حتی تنهایی.

کافیه هرکدوممون از جایی که واستادیم یه قدم بذاریم رو به جلو.

سلام

گفتار شما هم خیلی خیلی زیبا بود

مثل همیشه چند بار خوندم وحظش رو بردم

تا حالا به این آیه با این دید نگاه نکرده بودم... ممنون

ممنون از حضور ونظر خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد