رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

آسمان

آسمان رکوعی کرد


وخدا این همه ستاره به او بخشید،


رکوعی باید تا


آسمان قلبمان ستاره باران شود


تاتل وکهکشان M33



نظرات 13 + ارسال نظر
دونده جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام سلام سلام
دیییییییییونه اسمونم! چه عکس های قشنگی
کاش دلمون هم به وسعت کهکشان ها بشه

سلام به روی ماهت

دقیقا مثل خودم

کاش

باشو جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

سلاممممممممممممم ممنون ازاینهمه نعمات الهی که
بهره مندمون کردی احسنت به خالقش وممنون ازتهیه تصاویر

سلام عمه خودمممممممممممممم

تبارک الله احسن الخالقین

ممنون

ی دوس جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com

سلام
جمله ی خیلی قشنگی بود عزیزم
بضیهامون فقط میگیم خدا بخشندس و هیچ گونه
حرکتی از خودمون نشون نمیدیم تا خدا برکاتش رو ب ما عطا کنه اونم چن برابر تلاشی ک ما میکنیم...
ممنونم فاطمه جوووووووووووون

سلام لیلی جونی

چه قدر خوب گفتی عزیزم

منم ممنونم لیلی جونیییییییییییییییییییییییی

دونده جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

سلاممممممممممم
مرسی معلم خوبم!

راستی
خوبی؟ اسمون ات پر ستاره

سلاممممممممممممممم

خواهش دونده خوب خودم


آسمون دلت نور بارون

نجمه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ http://man-khodam-khodam-90.mihanblog.com

سلام زیبا خیلی زیبا بود

سپندار مذگان مبارکککککککککککک

سلام ممنون


بر تو هم مبارکااااااااااااااا

باشو شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام روزسپندارمذگان مبارک

سلام عمه خوبم
ممنون بر شما هم مبارک

باشو یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ق.ظ

سلام .روزخوبی راداشته باشی.





سلام ممنون عمه عزیزم شما هم همین طور

ابراهیم ... آفتاب جماران یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://jamaran110.blogfa.com

سلام
چقدر تعبیر زیبایی
و چه عکسهای از زینت سقف بالای سرمان
ولی چرا خبر نفرمودین؟



به روزم

سلام

ممنون از حضورتون

چشم اومدم

باشو دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

سلاممممممممم .دخترمهربونه حالت خوبه؟چیکارمیکنی بااب وهوا؟

سلاممممممممممم عمه عزیزم
خدا رو شکر
من که اینجا هر چی اخبار هواشناسی می بینم تمام میگه بارندگی برا نیمه شمالی
خیلی خوبینا تمام بارون رحمت خدا برا شماست

نجمه دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://man-khodam-khodam-90.mihanblog.com

سلام
اپم و منتظر حضورت

سلام
اومدمممممممممممممم

دونده سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
چقدر من این عکس بالایی رو دوست دارم. معرکه اس


برام دعا می کنی؟ خیلی خیلی محتاجم مخصوصا حالا. می دونی که واسه چی!

دوست دارم

سلام دونده جونی

خدا رو شکر

مخصوص خودته

من به یادتم مطمئنم درست میشه

دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممم

باشو سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام .ماهیچ درخت خاصی بجزانگور وانجیرو به ...البته اونم تک توک توی بعضی خونه ها.امابادام زمینی توی استانه اشرفیه بعمل میاد ...ممنون بهم سرزدی

سلام
چه جالب درختامون به هم شبیه

ممنون از توضیحتون

ابراهیم ... آفتاب جماران دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://jamaran110.blogfa.com

سلام مومن
وظیفه داشتم در حرم امام رءوف دعایتان کنم. و خواستم از آنحضرت.
برای اجابتش امام جواد فرمود : رفع گرفتاری از مومن...
مختصر عرض کنم : تشریف بیاورید ، باید کاری کنیم تا یکی از بندگان خوب خدا ....[گریه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد