رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

سوره حشر

دستور العملی از آیت الله شاه آبادی:


سه آیه آخر سوره حشر را  در تعقیب نمازها مخصوصا در اواخر شب که قلب فارغ البال است تلاوت کنید  تا ملکه ی شما شود اولین اثری که از آن مترتب می شود پس از مرگ وشب اول قبر است وقتی که 2 ملک از طرف پروردگار برای سوال وجواب می آیند.

آن وقت در جواب من ربک؟ می گویی :


هو الله الذی لا اله الا هو عالم الغیب والشهاده هو الرحمن الرحیم هو الله الذی لا اله الا هو الملک القدوس السلام المومن المهیمن العزیز الجبار المتکبر سبحان الله عما یشرکون هو الله الخالق البارئ المصور له الاسماءالحسنی یسبح له ما فی السموات والارض وهو العزیز الحکیم


وقتی این طور پاسخ می گویی ملایکه الهی مبهوت ومتحیر می شوند چون این معرفی حق است از زبان حق نه معرفی حق از زبان خلق




پ.ن:

قبل از محرم عمه جون(باشو) تو وبلاگشون نوشتن زیارت عاشورا عهد هر روز ما

منم تصمیم گرفتم هر روز زیارت عاشورا بخونم واگه گاهی یادم میرفت چون هر روز وبلاگ ایشون میرفتم یادم میومد ومی خوندم وخدا رو شکر تا الان ادامه داشته...

به امید روزی که اینقدر لایق باشم که جواب سلامم رو از آقا بشنوم حکایت این قضیه رو میتونید از اینجا بخونید.

الانم میخام با خودم عهد کنم این 3آیه رو هر شب بخونم شما هم بخونید

چند بار که از روی قران بخونید حفظ میشید

اگه کسی در مورد حفظ قران سوالی داشته باشه خوشحال میشم بتونم کمکی کنم




نظرات 17 + ارسال نظر
ابراهیم .... آفتاب جماران یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://jamaran110.blogfa.com

سلام. برای اشاعه ی خوبیها احتیاجی به اجازه نیست. ولی حق کپی رایت فراموش نشه: یک صلوات.

این مطلبتون هم خیلی عالیه.
ضمنا" علامه ی طباطبایی در مورد این آیات در المیزان دارند که این آیات سبب حفظ از شیطان و نوعی استعاذه بالله هست و اگه کسی صبح و شب بهش مداومت کنه و از دنیا بره ،اجر "شهید" براش نوشته میشه.

سلام
اللهم صل علی محمد وآل محمد

ممنون از توضیحتون

باشو یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام...ممنون ازتست که دادی خوب بود...اخرسوره حشرازولو انزلنا برای رفع گرفتاری خیلی موثرهست واین مورد روهم رعایت میکنم ممنون ازیاداوری ...من میخواستم یاسین روحفظ کنم ۹ایه رو ازبچگی حفظم ولی هرکاری میکنم بمحض ایات ۱۱-۱۲می رسم ازاول همه چی یادم میره درصورتیکه تا۹رو خوب بتنهایی میتونم اشکالم کجاست ؟
من زیارت عاشورا را به نیت بیمارموردنظرمی خوانم که الحمدالله خوب شده ومعمولا هر۳باررو برای یک مسئله نیت میکنم بدل خودم امام حسین سومین امام هستن منم نیت سه میکنم ومیخونم هیچوقت برای پول ومادیات نکردم

سلام
در مورد حفظ میام وبتون بهتون میگم

چقدر رمز وراز داره سوره حشر ممنون از توضیحتون

تو زیارت عاشورا منم دعا کنید خیلی خیلی خیلی

ی دوس یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی مفید بود
من ی مدت خیلی اهل دعا خوندن و اینا بودم
نکه الان نباشما ولی یکم غافل شدم
مشغله کاری ک زیاد میشه......
من ب شخصه یکم بی معرفت شدم
انشا الله خدا خودش کمکم کنه
التماس دعا
خیلی گلی

سلام دوست خوبم

امیدوارم همه مون توفیق داشته باشیم وبخونیم تا برامون ملکه شه

انشالله خدا به همه مون معرفت بده

خیلی ماهی(نه ماهی که تو حوضه هاااااماهی که تو آسمونه)

راحله دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست مهربون،

از توصیه هات ممنون. من هم به دعا و تاثیر قرآن بر روح و قلب خیلی اعتقاد دارم.

امیدوارم شاد باشی

سلام دوست عزیز

خواهش می کنم امامخاطب این توصیه ها اول خودم هستم

شما هم سالم وشاد باشید

اول ضمیرمفرد غائب کجایی؟؟ دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://http:/c100o13yar.blogfa.com

سلام همسنگر
امروز می خوام یه هدیه بهت بدم یه هدیه ای که با اینکه داشتی ولی شاید به اون توجه نمی کردی شایدم توجه می کردی
این پستم رو اختصاص دادم به امید بخش ترین آیه ی قرآن
می دونی همسنگر قرآن مثل یه نهره که هر کس به اندازه ی توانایی خودش می تونه از اون استفاده کنه و بهره مند بشه و در این بین پیامبر وائمه ی معصومین می تونن بیشترین استفاده رو از این کلام الهی ببرن و خیلی چیزا رو برای ما روشن کنن
خوشحال می شم به کلبه ی محقر من تشریف بیارین
یاحق[گل]

سلام

ممنون از دعوتتون وهدیه معنویتون

مهدا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.mahda255.blogfa.com

سلام علیکم بر خواهر عزیزم.در ابتدا از نظرات و الطاف شما سپاسگذارم. در ثانی:سوال که بسیاره،اصول حفظ قرآن برای دوره ی یکساله به چه شکله، روزی چند ساعت و به چه ترتیی؟
اگه پاسخ سوالاتم رو بفرمایید؛خوشحال میشم.
با تشکر:مدیریت مهدا

سلام
خوشحال میشم بتونم کمکی کنم
در حفظ 1ساله باید روزانه
2صفحه حفظ
20صفحه ده درس(20صفحه قبل از صفحه حفظ)
دوره (بستگی به میزان محفوظات دارد)
اگه محصل هستید برای حفظ 1ساله باید از مدرسه مرخصی بگیرید
مدرسه های حفظ شبانه روزی هم هست که خیلی خوبه
در حفظ 1ساله حتما باید استاد داشته باشید تا محفوظات رو به استادتون تحویل دهید وبرنامه بگیرید
در ضمن اگه خواستید در این دورها شرکت کنید سعی کنید موسسه یی رو انتخاب کنید که همراه حفظ تفسیر هم کار می کنند

عاشق کوهستان سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://mountain.persianblog.ir

سلام

ممنونم

سلام

منم ممنونم

مهدا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.mahda255.blogfa.com

بسیار ممنون و متشکر.
ممنون که اجازه دادید در صورت داشتن سوال, مزاحمتون شم.

سلام
خواهش می کنم انجام وظیفه ست
امیدوارم موفق باشید

باشو سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام ...شما چقدرتخم مرغ میخورید؟

سلام
زیاد نمی خورم

آسمان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://shaghayeghetanha.blogfa.com

سلام دوست خوبم

ممنونم از پست مفیدتت عزیزم واقعا به دردم خورد...

اجرت با خدا..

ممنونم از حضور پر مهرت ............

سلام آسمان عزیز

امیدوارم تو زندگیمون کاربردی شه

سالم وشاد باشید

ابراهیم ... آفتاب جماران چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://jamaran110.blogfa.com

سلام
برای اتصال به معصومین واسطه هایی از جنس نور داریم.
آمجید یکی از اونها بود.
به امید شفاعتش نوشتم. تشریف بیارید تا بزم نورانی ما را به قدوم محب الحسین آراسته تر کنید.
شاید به واسطه ی حضور خوبانی چون شما ما را بنگرند.

سلام
ممنون که خبرم کردین

چشم اومدم من همیشه از مطالب خوب شما بهره مند شده ام

و کم من ثنا جمیل لست اهلا له نشرته...

باشو چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام شب بخیر خداقوت ...بعداززیارت حتما نمازشوبخون

سلام عمه خوبم
چشم
التماس دعا

آسمان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://shaghayeghetanha.blogfa.com

اگر غم لشگر اندوزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقی بهم سازیم و بنیادش براندازیم

سلام منتظر حضورتون هستم..

سلام چشم اومدم...

هنوزمنتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://rahemobin8.samenblog.com

"هر کس کار شایسته اى انجام دهد ، خواه مرد باشد یا زن ، در حالى که مؤمن است ، اورا به حیاتى پاک زنده مى داریم ؛ و پاداش آنها را به بهترین اعمالى که انجام مى دادند ، خواهیم داد.
سوره نحل آیه97"
سلام!
با حیات طیبه بروزم!
دوست داشتید تشریف بیارید.
التماس دعاى فرج
یاعلى

سلام
چه عجب
ممنون از هدیه معنویتون
چشم حتما میام
یا علی

هنوزمنتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://rahemobin8.samenblog.com

سلام
پست مفیدى بود
یه سوال :
کوتاه ترین زمان براى حفظ قرآن با معنى و تفسیر درکنار بقیه کارا چقده؟
راستى وبمو عوض کردم
خواستین بیاین!
یاعلى

سلام
دوره های حفظ با زمان های مختلفی داریم که کوتاهترینش 1ساله است
البته در این دوره اگه کسی آمادگی ذهنی خوبی داشته باشه وبتونه روزانه بیشتر از 2 صفحه حفظ کنه و محفوظات قبلی رو دوره کنه در کمتر از 1سال حافظ میشه
من کسی رو میشناسم که تونست در 10ماه حافظ کل شود
---
مبارک باشه
چشم حتما میام
یا علی
---
آدرس جدیدتون خطا میده
وبلاگ قبلیتون حذف کردین؟

باشو پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام دخترخوبم ...عزیزم بهمن میتونی ثبت نام کنی بخدافقط توبنویس خودش همه رااماده میکنه تو باوالدین ...ببین میتونی باما بیاییداونجا همدیگرو ببینیم فقط پول ثبت نام لازمه ۵۲۰تومن هیچ خرج دیگری میتونی نداشته باشی اون بخودت...

سلام عمه عزیزم
انشاالله امام حسین کمک کنن همسفر شیم

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام
مجبور شدم دیشب وبلاگامو حذف کنم
ان شاءالله بزودى برمیگردم ولىنه حالا
یاعلى

سلام
حیف شد خیلی مطالب خوبی داشت
حتما دلیل قانع کننده یی داشتید که حذفش کردید
منتظرم امیدوارم زود برگردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد