رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

خیر وصلاح ما در چیه؟!

بسم الله الرحمن الرحیم


...وعسی ان تکرهو شیا وهو خیر لکم وعسی ان تحبو شیا وهو شر لکم... 


چه بسیار چیزی را که دوست ندارید در حالی که آن برای شما خیر است و چه بسیار چیزی را که دوست دارید در حالی که آن به زیان شماست...


سوره مبارکه بقره آیه 216

پ.ن:

این آیه رو شنیده بودم اما امروز خیلی به دلم نشست...

جواب خیلی از چراهایی که تو سرم رژه میره همینه...


بس فتنه که در لباس پندار نکوست

در لحظه ی وصلتش نگنجی در پوست


از چهره نقاب چون بیفتد بینی

بسیار کراهتی که خیر تو در اوست


شعر :استاد علی حکمت




نظرات 21 + ارسال نظر
باشو شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام من ازرمزگذاشتن دوستان هملینکی دلخورمیشم چون هرکی رمزمیذاره منویانامحرم میدونه ویانمیخوادلینکش باشم درهردوصورت قهرم تا................. قالب نوقشنگه خوب شد.مبارکه حالاقهر...............

سلام
عمه جونم ناراحت نباشین
باور کنید طاقت ناراحتیتون ندارم
من دوستم تا همیشه
دوستون دارم هزارتا

باشو شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

هرکی اینکاروکرده ناراحت شدم مثلا عطیه گذاشت ولی برام نظروبارمزنوشت ومحمدهم همینطور .دونده اینکاروکردچون دوست نداشتم دلخوریموبهش بگم میخوام خوب بشه هیچی نگفتم ولی به صهباناکه دعوتم کردبعدرمزداربود بشدت برخوردکردم باهاش گفتم این بیحرمتیه که دعوت به دربسته میکنی .

این نظر تایید کردم تا کسایی که پست رمز دار میذارن بدونند ممکنه کارشون باعث دلخوری دوستاشون بشه
مثل عمه جونم که حالا از من ناراحته...

باشو شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

بوووووووووووس منم بیشتر

آخیش خیالم راحت شد
بوووووووووووووووس

باشو شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام فاطمه جونم گفتم که سختگیرم لجوجم توگفتی چه طوری این حالا یکیش .بدجورعلاقمندمیشم ازبچگی اینجوریم .خوب نمیشم تامرگ باهامه ..

خوب منم هر کی رو دوس دارم نسبت به کاراش خیلی حساسم
به نظرم سختگیری خوبیه
اما فکر کنم خودتون اذیت میشین سختتون میشه درسته؟
عمه جونم ایشالله سالم باشین شاد وسرحال
دوستون دارم

راحله شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم؛

انگار آنچه نوشته ای واقعا شرح حال من است. ممنون.
در ضمن پیشاپیش عید سعید قربان بر شما مبارک
التماس دعا

شاد باشید

سلام دوست خوبم

عید شما هم مبارک

سلامت وسعادتمند باشید

ابراهیم ... آفتاب جماران شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
مرحومه پروین اعتصامی یک شعر زیبا به حالت حکایت فکاهی گونه ای سروده اند که تفسیر تجسمی این آیه ی شریه است.
میتونید از لینک زیر بخونیدش.

http://akharinforsat.persianblog.ir/post/20

ضمنا" با " عرفت عرفت" به روزم.

سلام
ممنون حتما سر میزنم

چشم اومدم

باشو یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ق.ظ

سلام حالت خوبه؟ التماس دعا

سلام عمه جون
خدا روشکر
ان شاءالله حاجت روا باشین

دونده ای بدون پا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام عزیزم
قالب خونه نو مبارک!
نوشته بسیار پرمفهومی بود... یه تذکر خیلی مهم که بهش احتیاج داشتم
امروز خیلی التماس دعا دارم. خودت که می دونی گلم.......

سلاااام
چه عجب!!!!!!!!!!!!
من به یادت هستم همیشه

باشو یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام عیدت همیشگی ومبارک باد

سلام
عید شما هم مبارک

خدیجه زائر دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام خیلی دیر اومدم اما خب هنوز عیده.......مبارکت باشه عزیزم این ساعات پربرکت...........

سلام
ممنون
عید شما هم مبارک

مرجان دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://hoseinjan.blogsky.com/

سلام فاطمه خانم گل. عید شما هم مبارک. سلامت باشی گلم

سلام مرجان خانوم
دوباره عیدت مبارک
سالم وسعادتمند باشی عزیزم

ابراهیم ... آفتاب جماران سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
ممنون که سرزدین و ببخشید که دیر اومدم. سرعت نت پایین بود و صفحات لود نمی شد.
عید تقرب مبارک باشه.
ابیاتی رو دیروز سرودم. تو وبلاگ هست. امیدوارم اول رضایت خدا بعد مخلوق رو جلب کنه.

سلام
ممنون عید شما هم مبارک
چشم اومدم من عاشق شعرم

باشو سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام حالت خوبه؟ انشالله هرجاهستی سالم باشی.مهم سلامته.

سلام
ممنون خدا رو شکر
شما هم همیشه سالم وشاد باشید

باشو سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام .خرما دوست داری؟[گل][منتظر]

سلام
آره زیادددددددد

باشو سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام کجایی؟ حالت خوبه؟ سرگرم درسی؟ انشالله هرجاهستی خیروخوشی برات باشه.عزیزم دلم برات تنگیده

سلام
ممنون عمه جون مهربونم
اومدم

باشو چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام باخرماونوشابه درانتظارشما[خنده][گل]

سلام
عجب پذیرایی میشه

ابراهیم ... آفتاب جماران چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
اگه مشتاق حسینید مطالب عاشورایی کهنه و تکراری نمی شه.
به روزم

سلام
این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست...
اومدم ممنون که خبرم کردین

ابراهیم ... آفتاب جماران چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

پاسخبه کامنتتون: سلام. زیارت قبول و التماس دعا. 4 فراز مداحی ازشون هست که یکیش همینه. البته کیفیت پایینه. اگه تونستم آپلود می کنم تا دانلود کنید.

سلام
ممنون از مطلب خوبتون که منو کربلایی کرد
منم از تلویزیون شنیدم
ممنون

ابراهیم ... آفتاب جماران چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
برای دانلود مجموعه های روضه ی مرحوم کوثری سایتیاسین مدیا هم هست. که آدرس صفحه ی حاوی این مجموعه در زیر اومده. البته فرمت ام پی 4 هست و امکان داره ارتباط صوتی اش کار نکنه. اگه اونهایی که توی موبایل دارم رو آپ کنم راحت تره. التهاون دیگه تصویری نیست و فقط ام پی 3 هست.



http://www.yasinmedia.com/maddahi-videos/1536-marhoom-kosari-mp4.html

سلام
خیلی لطف کردین
سر زدم اما سرعت اینترنتم پایینه نتونستم دانلود کنم
حالا دوباره امتحانش می کنم
ممنون از شما

ابراهیم ... آفتاب جماران پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
ممنون که سر میزنین
با یک توضیح برای پست دیروز به روزم

سلام
چشم اومدم

باشو پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام منتظرم اینجاهیچکس هشیارنیست

سلام
واقعا؟
چشم اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد