رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

خدا منتظره...

هوالمحبوب


خیلی چیزای کوچیک تو زندگیمون هست که شاید اصلا بهش توجه نکنیم


شبا که خوابیدیم یهو بیدار میشیم ویه غلت تو رختخواب ودوباره خواب


اگه بدونیم که خداست که یه فرشته رو فرستاده تا ما رو بیدار کنه تا تو دل شب باهاش درددل کنیم چه حسی بهمون دست میده؟


دلیلش هم اینکه پیامبر(ص) فرمودند:


احدی نیست مگر این که برای او ملکی است که هر شب او را بیدار می کند و به او می گوید "ای بنده خدا برخیز وبه یاد پروردگارت باش..."


میرزا جواد آقا ملکی تبریزی:


شب که انسان می خوابد ملائکه موکل بر انسان او را برای نماز بیدار می کنند .


چون انسان اعتنا نمی کند و دوباره می خوابد باز او را بیدار می کنند!


دوباره می خوابد باز او را بیدار می کنند!


این بیداری ها اتفاقی نیست بلکه بیداری های ملکوتی است که به وسیله فرشتگان انجام میگیرد!


اگر انسان استفاده کرد وبرخاست آنها تقویت وتایید می کنند و روحانیت می دهند!


وگرنه متاثر میشوند وکسل بر می گردند!


اگر از خواب برخاستید آن ملائکه را که نمی بینید اقلا به آن ها سلام کنید وتشکر نمایید!


میرزا جوادآقا ملکی تبریزی که گاهی این روایت را ذکر میکرد به دنبالش می فرمود:


مبادا به این اخبار کافر شوی بلکه به آن ایمان بیاور ومن خدا را گواه میگیرم که بعضی را میشناسم که صدای آن فرشته ای که او را با لفظ آقا از خواب بیدار می کرد می شنیدند


بیاین قدر خدای مهربونمون رو بیشتر بدونیم...

نظرات 17 + ارسال نظر
باشو یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

من سخنان حاج اقا ملکی رو نشنیدم ولی مادربزرگم میگفت وقت خواب بگو خدایا منو بیدارکن همون ساعت بیدارمیشی منم موقع خواب ساعت میذارم ولی بعدازایت الکرسی و توحید واربعه حتما قید میکنم طبق عادت .ممنون که منبع این تذکرات رونوشتی افرین

آره عمه جونی ساعت بدن ما آدما دقیق ترین ساعت دنیاست
ممنون که اومدین

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام
خیلی دلم درد دل کردن شبانه با خدای مهربون میخواد ولی شب که از خواب بیدار میشم، پا نمیشم. دوباره میخوابم.
ولی دوست ندارم اینجوری باشه.
میخوام بیدار شم و پاشم با خدا صحبت کنم، بهش بگم ...

ولی حیف که قدر این لطف خدا رو نمیدونستم و نمیدونم.

سلام
یه همایش رفته بودم کارشناسه خیلی خوب صحبت میکرد می گفت
خدا خیلی آسون گرفته ماییم که سخت میگیریم
میگفت شب که بیدار شدین اگه حال وحوصله ندارین تو رختخواب تیمم بگیرن وبا خدا صحبت کنید
حوصله اینم ندارین یه لیوان آب بخورین ویه سلام به امام حسین(ع )وبگیرین بخوابن
گاهی دلم برا خدا میسوزه اگه یه نفر بهم پیام بده من فوری جوابش میدم ومنتظرش نمیذارم حالا خدا یه فرشته فرستاده به من بگه منتظــــــــــــــــــــرتم
اگه لذت درددل کردن با خدا رو حس کنیم دیگه با هیچی عوضش نمی کنیم

باشو یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام شب بخیر خوبی؟

سلام
شب و روزتون بخیر عمه خوبم

فریناز دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خدا خیلی مهربونه....
تو کافیه بخوای باهاش حرف بزنی... کافیه فقط یه قدم برداری به سمتش... اون صدها قدم برمیداره و میاد تو رو تو آغوشش تنگ میگیره...

خدا خیلی خیلی خوبه

بیشتر از خوب...


سلام فاطمه جونم...
چه اسم قشنگی بود و تو پشت واژه ها قایمش کرده بودی...

فاطمه

دوس دارم منم همیشه با خدای مهربونم مهربون باشم ونامهربونی نکنم



سلام فریناز جونم
آره خیلی قشنگه ولی باید تمرین کنم یادم بمونه فاطمه هستم

باشو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ

سلام کجایی؟ خدای نکرده چی شده؟ بیانظرقشنگه تو بده

سلام اومدم عمه جونی

باشو سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام صبح بخیر حالت خوبه

سلام
صبح شما هم بخیر
الان میام پیشتون

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

سلام!
واقعا عبادت شب یه لذت دیگه داره!
خوش به حال اونایی که لذتشو بچشن و از این فرصت استفاده کنن!

سلام
خدا کنه ما هم لذت درد دل شبانه رو حس کنیم...

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

*نشسته ام که بهاری به این خزان بدهی
به غصه های دل من خودی نشان بدهی
دلیل غیبت تو اشتباه های من است
چقدر جای من آقا تو امتحان بدهی؟
وضو گرفته ام از اشک چشم و منتظرم
خودت بیایی و در کربلا اذان بدهی...!*
ان شاءالله عرفه کربلایی شیم...!
یا زهرا!

دلیل غیبت تو اشتباه های من است
چقدر جای من آقا تو امتحان بدهی؟
یا زهرا

باشو چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام خداقوت حالت خوبه؟امروز بچه هات خوب بودند؟

سلام
ممنون عمه جونم
خدا رو شکر...

باشو پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ق.ظ

سلام.صبح زیبایت بخیر عزیزم

سلام
صبح شما هم بخیر

ابراهیم پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

سلام
با تشکر از حضورتون

امیدوارم حرف ملک موکلی که میخواد ما رو برا همیشه از خواب غفلت بیدار کنه رو خوب گوش کنیم.

ألم یأن للذین آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکر الله (سوره ی مبارکه ی حدید)

سلام

ان شاءالله

خدا کنه مه هم مثل فضیل بن ایاز بگیم :بله زمانش رسیده...

دونده ای بدون پا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام. بالاخره اومدم رفیق شفیق و فاطمه عزیز!
مطلب خوبی بود.
یادمه چندین سال پیش در دوران دبیرستان و راهنمایی شب که می خوابیدم، مثل یه خرس تا اذان صبح یک کله می خوابیدم. فرشته هام اون موقع رفته بودن مرخصی؟!
اما لان ده دفعه بیدار می شم. فکر کنم دارن اضافه کاری می کنن تا جبران شه!!

سلام
خوش اومدی عزیزم
نه فرشته ها مرخصی نبودن شما احتمالا هر چی صدات میزدند بیدار نمیشدی
هر فرشته هر شب 3بار ما رو صدا میزنه تا بلند شیم با خدا درد دل کنیم

اون 7بار دیگه منم خبر ندارم کیه میاد تو رو بیدار میکنه

بازم بیا من منتظرتم

باشو پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام کجایی ؟ حالتخوبه باتب خالت چه کردی؟بوووووس

سلامعمه جونم
الان میام پیشتون

باشو جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام حالت خوبه خوش بگذره

سلام
ممنون

باشو شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام میدونم کارداری میلاد امام رئوف راتبریک میگم خوشبخت وعاقبت بخیر باشی

خدیجه زائر دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام
منو یاد مادر بزرگ عزیزم انداختی .هر خیری می بینم از نفس طیبه ی اون خدا بیامرزه.......زنده باشی دختر گلم.

سلام

خدا رحمتشون کنه

سالم وشاد باشی عزیزم

دورافتاده سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

به خیال خود متظر اوییم ...
غافل از اینکه ...
این خداست که منتظر ماست ...

کاش به انتظارش پایان بدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد