رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

کریمه اهل بیت

مرحوم آیت الله سید محمود مرعشى نجفى، پدر بزرگوار آیت الله سید شهاب الدین مرعشى (ره) بسیار علاقه مند بود که محل قبر شریف حضرت صدیقه طاهره (س) را به دست آورد. ختم مجربى انتخاب کرد و چهل شب به آن پرداخت. شب چهلم پس از به پایان رساندن ختم و توسل بسیار، استراحت کرد.

در عالم رؤیا به محضر مقدس حضرت باقر(ع) و یا امام صادق (ع) مشرف شد.

امام به ایشان فرمودند:

«عَلَیْکَ بِکَرِیمَةِ اَهْل ِ الْبَْیت ِ

یعنى به دامان کریمه اهل بیت چنگ بزن .

ایشان به گمان اینکه منظور امام (ع) حضرت زهرا(س) است، عرض کرد: «قربانت گردم، من این ختم قرآن را براى دانستن محل دقیق قبر شریف آن حضرت گرفتم تا بهتر به زیارتش مشرف شوم.»

امام فرمود: «منظور من، قبر شریف حضرت معصومه در قم است.»

سپس افزود:«به دلیل مصالحى خداوند مى خواهد محل قبر شریف حضرت زهرا(س) پنهان بماند; از این رو قبر حضرت معصومه(س) را تجلى گاه قبر شریف حضرت زهرا(س) قرار داده است. اگر قرار بود قبر آن حضرت ظاهر باشد و جلال و جبروتى براى آن مقدر بود، خداوند همان جلال و جبروت را به قبر مطهر حضرت معصومه(س) داده است.»

مرحوم مرعشى نجفى هنگامى که از خواب برخاست، تصمیم گرفت رخت سفر بر بندد و به قصد زیارت حضرت معصومه (س) رهسپار ایران شود.


فاطمه نوشت:


اسم شناسنامه یی من فاطمه هست ولی کسی منو فاطمه صدا نمی زنه!


امشب در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه میخام اینجا تو دنیای مجازی فاطمه باشم.


میلاد حضرت معصومه(س)تبریک میگم.







نظرات 6 + ارسال نظر
باشو چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

عزیزم فاطمه جونم ولادت حضرت معصومه کریمه اهل بیت (س) وروز دختر رابهت صمیمانه تبریک میگم امیدوارم خانوم فاطمه معصومه ترادرپناه خودش عاقبت بخیرنماید

عمه جونم منم به شما تبریک میگم
دعاتون خیلی خوب بود ممنون

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

سلام فاطمه خانوم!
میلاد کریمه ی اهل بیت بر شما هم مبارک!
ان شاءالله در قیامت شفاعتمون کنن!
یازهرا!

سلام
مجددا بر شما هم مبارک
ان شاءالله
یا زهرا

باشو جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

سللللللللللللللللللااااااااااااااااااام کجایی گلممممممممممممم دلم برات یه ذره شده

سلااااااااااااااااااااااام
دل منم براتون یه ذره شده
الان میام پیشتون

حسین شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com/pages/etemad/

سلام

به این لینکم حتما سر بزن.

http://1w1p.blogsky.com/pages/etemad/

سلام

بله چشم

ابراهیم شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.jamaran110.blogfa.com

بر ارض و سما ملیکه در قم
آرام دل امام هفتم
فرمود به ما امام صادق
آن حضرت کشاف حقایق
کعبه حرم الله و به یثرب حرمی هست
بهر نبی و در نجف از آن ولی هست
بر باقی آل علوی حریم در قم
پس زائرتم برای قبری که شده گم
.
.
.السلام علیک یا نائبة الزهرا یا فاطمة المعصومة اشفعی لنا فی الجنة

ممنون از شعر زیباتون

.السلام علیک یا نائبة الزهرا یا فاطمة المعصومة اشفعی لنا فی الجنة

خدیجه زائر دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

محبوبترین اسم در نظر من فاطمه بود که خدا رو شکر پنجمی رو به این نام کردم.میتونی از دیگران بخوای که به همین نام صدات کنن این خواسته ی مشروعته.........

شاید مقصر خودم هستم
به کسی نمی گفتم اسمم فاطمه هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد