رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

رفیق شفیق

یا رفیق من لا رفیق له

در اوج تنهایی...

در اوج تنهایی...


این کلمه شما را به یاد چه چیز می اندازد؟


آیا تا کنون در جمعی قرار گرفته اید که همه به شما بی توجه باشند؟


آیا احساس غربت وتنهایی کرده اید؟


وقتی در میان جمعی زندگی کنید که اعمالشان و کردارشان بر خلاف میل شما است خود را تنها احساس می کنید.


اکنون اگر ببینید در جمعی بالغ بر هفت میلیارد نفر یک انسان کامل که خداوند متعال او را به مردم معرفی نموده تا از او پیروی کنند و به وسیله ی او خود را به کمال برسانند همه به یک سو می روند و او به سوی دیگر چه احساسی خواهید داشت؟


او به اندازه هفت میلیارد نفر احساس تنهایی می کند.


او به اندازه ای تنها است که حتی جمعی منکر وجود مقدسش می باشند.


عده ای با آن که او زنده است می گویند او متولد نشده است ودر آینده به دنیا خواهد آمد.


عده ای هم که به او اعتقاد دارند تحت تاثیر اکثریت مردم کره ی زمین قرار گرفته وتوجهی به او ندارند!


واین حا اوج تنهایی اوست که معتقدین به او توجهی به او نداشته باشند یعنی:


بعضی از انان بگویند امام زمان حالا ظهور نمی کند !هنوز جهان اماده نیست.

عده ای دیگر بگویند برو دعا کن امام زمان نیاید والا اول با من وتو چه خواهد کرد!


بعضی هم بگویند ما لیاقت نداریم آن حضرت را ببینیم !ما گنهکاریم!ای کاش آقا حالا ظهور نفرماید زیرا ما خود را نساخته ایم ...


چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟


چرا باید من وتو این قدر کم به یاد آن حضرت باشیم که سخنان فوق درباره آن حضرت گفته شود؟


برگرفته از کتاب در اوج تنهایی


این روزا به این نتیجه رسیدم به امام زمانم معرفتی ندارم که نتیجش محبت واطاعت بی چون وچرا از ایشون باشه!

وقتی روزهای جمعه ی من خلاصه شده به یه سلام به امامم وگاهی یه زیارت آل یاسین ودیگه همین

این روز جمعه ی منه که متعلق به امام زمانه وای به حال روزای دیگه...


چند روز پیش یه دوست 4تا کتاب با موضوع مهدویت به من هدیه داد ومن این اتفاق به فال نیک گرفتم که ان شاءالله خود آقا بهم کمک می کنه...


شما هم اگه کتاب یا سایت خوب با موضوع مهدویت سراغ دارین به من هم معرفی کنید.


از انتظار مانده فقط ادعایمان

بیگانه با امید فرج جمعه هایمان

صدها گره به ظهورش نشانده ایم

شاید گشوده شد گرهی با دعایمان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر








نظرات 14 + ارسال نظر
باشو جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

گفتم چوبیایی غم دل باتو بگویم
چه بگویم غم ازدل برود چون توبیایی

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ق.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

سلام!
در همین حد بگم که لازم نیست ما بیفتیم دنبالشون!
خودشون قول دادن که شما خوب باشید من میام سراغتون!
هر کی وظیفه ی خودشو باید انجام بده و اینکه آقا نیاد چون ما آماده نیستیم خودخواهیه و واقعا شرم اوره که به خاطر من گنه کار آقام نیاد!
در غربت امام زمان هم همین بس که گریه برای گناهای شیعیه شون میکنن ینی کسایی که خودشونو خودمونی و از از دوستاران و پیروان اهل بیت میدونن اما عملشون چیز دیگه ای میگه ، اول خودمو میگم!
درباره ی مهدویت هم فکر کنم کتاب الفبای مهدویت کامل ترین کتاب باشه!
بازم اگه چیزی پیدا کردم میگم بهتون!
یاعلی!

باشو شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام باهدیه بدون پول موافقی؟

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

هوا گرفته بود. باران می بارید.
کودکی با تصور کودکانه ی خود رو به آسمان کرد و گفت:
خدایا ، گریه نکن ، درست میشه ، ما آدما هم یه روز بنده ی خوبی میشیم...!
سلام!
با بندگی = رستگاری به روزم!
تشریف بیارید!
التماس دعا!
یاعلی!

هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://ammaryaser8.blogfa.com

هوا گرفته بود. باران می بارید.
کودکی با تصور کودکانه ی خود رو به آسمان کرد و گفت:
خدایا ، گریه نکن ، درست میشه ، ما آدما هم یه روز بنده ی خوبی میشیم...!
سلام!
با بندگی = رستگاری به روزم!
تشریف بیارید!
التماس دعا!
یاعلی!

منتظر۱۴ شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://varesaneentezar14.blogfa.com

دلم ز دوریت قرار وتاب ندارد
میان ما ورخت جز گنه حجاب ندارد
به اشک دیده نوشتم هزار نامه برایت
مگر که نامه بیچارگان جواب ندارد
سلام ممنونم ار حضورتون
بله همین طور هست که شما میگین

صهبانا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://sahbana.ir

ای غایب از نظر به دل من نظر انداز
کین قلب بی بصیرت من نیز غایب است
من غایبم ز صحنه ی بودن تو حاضری
تو منتظر به ظهور من ، این من که غایب است
صهبانا

عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم
ماییم که در غیبت کبری ماندیم!!!!!

باشو یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام حالت خوبه بازهم منتظرتم

منتظر14 یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://varesaneentezar14.blogfa.com

خدایا به من اشتیاقی ده
تا دوباره چشمانم قادر به دیدن شکوه تو در زیبایی گلها باشد.
خدایا به من اشتیاقی ده
که دوباره بتوانم صدای مناجات تو را از زبان چکاوک ها بشنوم.
خدایا، شرمنده ام از زیادی گناهانی که انجام داده ام.
هر وقت که خواستم زبان به حمد و ثنایت بگشایم
اشک در دیدگانم جمع شدو بغض شرم و پشیمانی از گناهان،
دیگر مجال سخن گفتنم نداد.
خدایا به این پرنده اسیر پر و بالی ده
تا خودش را از این قفس رهایی بخشد
و طعم آزادی و رهایی را تجربه کند
خدایا، مرا فرصتی ده تا پاک بودن را تجربه کنم
و بتوانم حتی برای یک لحظه آنچه باشم که تو خواهی
وسرانجام باسربلندی به لقای تو نایل شوم

باشو یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام حالت خوبه .بیا ثبت نام کلاس رایگان

باشو دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام خوبی؟ ببخش اگر ناراحتت کردم.

سلام
ناراحتی چرا؟

منتظر14 دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://varesaneentezar14.blogfa.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم همواره موفق باشی از نظرت هم خییییییییییلی ممنونم
دعا کن هیچ وقت این انرژی رو از دست ندم
بای بای

باشو دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

"•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•. ♥ ♥ دوســـ♥ـــت د اشتن وداشتن دوست !♥ ♥ دوســـ♥ـــت داشتن امری لحظه است ♥ ♥ اما ♥ ♥ داشتن دوســـ♥ـــت استمرار لحظه های♥ ♥ دوســـ♥ـــت داشتن است!…. ♥ ♥ ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨` ♥ ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ..... (¯`v´¯)♥ .......•.¸.•´ ....¸.•´ ... ( ☻/ /▌♥♥ / \ ♥♥ بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری

بانوی آبان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://poshtevazheganesokot.blogsky.com/

او به اندازه هفت میلیارد نفر احساس تنهایی می کند...

چقدر این جمله تاثیر گذاره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد